Ottaa mies nii päähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Ku tuli töistä kotia, ja oli ostanu kaljaa jo valmiiks. Lähtiki sit suoraa kaverille ja baariin. Eikä ollu voinu ilmottaa aiemmin, et on menossa! Ärsyttävää! Oiski niin että meil ois samanlaiset arvot ja toiveet...mut eipähän voi ku taas itteään syyttää! =///

meillä ollaan taas "käymässä".. oltu jo kasin jälkeen eikä näy... ei oo kyl kuulunutkaan.. no jos ei pian ala näkymään niin se on sit sota.. ollaan nimittäin täst samasta aiheesta väännetty kättä jo enemmän kuin kerran

Mun mies tekee aina sillon tällön samanlaisia temppuja ja sillon olen aivan raivona. Ollaan väännetty asiasta niin monta kertaa ja ei mene perille. Kai se kattoo et sil on oikeus tai ei vaan oikeesti välitä miltä musta tuntuu. Käy muutenkin niin usein kavereiden kanssa. En tiedä... jollain tavalla olen tottunut, vaikka aina päätän et nyt oli viimeinen kerta. Meillä kun kaikki muukin mättää, mutta tässä sitä edelleen olen ja valitan.

Tiedän et asiat ei muutu niin monta vuotta olen odottanut, kai mä olen menettänyt sen viimeisenkin itsekunnioitukseni. Älä tee samaa. Yritä puhua miehesi kanssa, meillä vaan ei enää tehoa.

No,muitakin löytyy. kaiken lisäks ollaan molemmat haukuttu toisemme ystävillemme,siis minä olen haukkunut mieheni tuhannen p... päreiksi ystävilleni ja mieheni minut ystävilleen...
Eli ei juuri toistemme ystävien silmissä olla minkään arvoisia ja kylläpä ne ihmettelee miksi ollaan vielä yhdessä!!!!!!!!!!!!!!

Ai,niin ja sukulaisille kans..miehenihän kertoo mun tekemiset mustassa valossa:hänessähän ei ole mitään vikaa!!!!

Mä en en viitsi rasittaa mun sukulaisia, varsinkaan mun vanhempien mieltä pahoittaa ton paskan tekemisillä, mut tiedän kyl et anoppi on kuullut yhtä sun toista, liioittelua...

Niin, miksi!!!!!!!! Raha ratkaisee...roikutaan yhdessä kun tulis niin kalliiksi erota!!!!

Inhotaan toisiamme ihan yhtä paljon!!!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
No,muitakin löytyy. kaiken lisäks ollaan molemmat haukuttu toisemme ystävillemme,siis minä olen haukkunut mieheni tuhannen p... päreiksi ystävilleni ja mieheni minut ystävilleen...
Eli ei juuri toistemme ystävien silmissä olla minkään arvoisia ja kylläpä ne ihmettelee miksi ollaan vielä yhdessä!!!!!!!!!!!!!!

Ai,niin ja sukulaisille kans..miehenihän kertoo mun tekemiset mustassa valossa:hänessähän ei ole mitään vikaa!!!!

Mä en en viitsi rasittaa mun sukulaisia, varsinkaan mun vanhempien mieltä pahoittaa ton paskan tekemisillä, mut tiedän kyl et anoppi on kuullut yhtä sun toista, liioittelua...

Niin, miksi!!!!!!!! Raha ratkaisee...roikutaan yhdessä kun tulis niin kalliiksi erota!!!!

Inhotaan toisiamme ihan yhtä paljon!!!

Ihana tulevaisuus teillä :/

No en mä nyt tiedä voitko sä pelkästään itseäsikään syyttää...meinaan vaan että olishan se kohtuullista miehelles edes ilmoittaa ajoissa menoistaan jos ei kysymään taivu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kukaan ei ole kuitenkaan yksin parisuhteessa..eikä myöskään mielestäni ole oikeutettu elämään vain omaa elämäänsä! :|

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
meillä ollaan taas "käymässä".. oltu jo kasin jälkeen eikä näy... ei oo kyl kuulunutkaan.. no jos ei pian ala näkymään niin se on sit sota.. ollaan nimittäin täst samasta aiheesta väännetty kättä jo enemmän kuin kerran

Toi on NIIN ärsyttävää, kun sanotaan, että mennään käymään ja sitte tullaan takaisin pikkutunneilla... Sanoisi sitten suoraan, että ei mene käymään vaan olemaan. :kieh:

mua ottaa kanssa! herra ottanut ärsyttävän tavan lähteä kaljalle joka yövuoron jälkeen "kun te tytöt kuitenkin nukutte". ja mua niin ärsyttää olla se, joka valvoo yöt tarvittaessa lapsen kanssa (kuten viime yönä) ja nousee aamulla aikaseen kun iskä nukkuu krapulaa pois. nukkuis ees työväsymystä eikä krapulaa. ja kyllä, mua ärsyttää se että minä "joudun" olemaan kotona kun toinen lähtee joka yö. vaikka mieli joskus mulla sattuiskin tekemään pubiin niin eipä tartte lähteä kun en lasta yksin jätä enkä ota mukaan.
tänään en ole viittinyt sanoa edes huomenta äijälle kun se niin ärsyttää.

sori, piti purkautua.

meillä ainakin joskus ukko sanoi et: "en mene firman pikkujouluihin tm. reissuihin " silti oli lähdössä ja tiesi jo sanoessaan et varmasti menee... mutta ei kuulemma voinut sanoa aikaisemmin kun olis tullut sitten huutoa meikäläiseltä.. no arvaa sainko raivarin kun sitten ei kotiin tultukaan kun jäätiin töiden jälkeen pikkujouluun vaikka ei minnekään pitänyt mennä...
mielummin sitten sanoisivat suoraan miten asia on.

mun mies on ollu jo kolme päivää selvipäin! tänään on kyllä lauantai, saa nähdä katkeeko lupaava alku. Puhelin soi taatusti aamusta iltaa kun kaverit kerjää kaljalle. kumma kun ne aina lupaakin tarjota sun muuta jos toinen yrittää olla juomatta.

hui,nyt alkaa tuntua siltä että hyvä kun mun lapsen isä on ex-mies,sen kanssa olis voinut elämä mennä tohon! mitä kuulee juttui ku lapsettomat kaverit on nähnyt sen vahingosa baareissa :(

mulle ex esitti ihan muuta ku oltiin yhdessä,kunnes alkoi tehdä katoamis temppui, esim.kulta lähden maksaa laskut,tarviitko jotain(oli perjanta iltapv ku lähti) tuli takaisin sunnuntai illalla,laskut maksamatta,tili tyhjänä. =(

Yhteistyössä