Ottaa ihan täysillä päähän miehen päikkärit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Että mua ottaa päähän tuo ukon vetelehtimen. Viikonloppuisin nukkuu aina kumpaisenakin päivänä päiväunia monta tuntia, vaikka öisinkin nukkuu yli 9 tuntia. Joskus nukkuu myös päivisin päiväunia. Olen sanonut, että menisi uniapnea tutkimuksiin, kun vielä kuorsaakin niin paljon. Mutta ei. Ukko ei vain yksinkertaisesti tajua, että tuo unimäärä ei ole enää normaalia...

Mies nukkuu joka yö noin 9 - 11 tuntia. Sen lisäksi ottaa viikossa 2 - 4 kertaa päikkärit, jotka kestävät 2 - 4 tuntia. Mielestäni viikottainen tuntimäärä (noin 80 tuntia) on todellakin paljon toimistotyötä tekevälle 30 -vuotiaalle miehelle?!

Onko aina nukkunut noin paljon?
Tosiaan jos koko viikon nukkuu noin paljon, niin se on hiukan erikoista. Ajattelin että jos vaan viikonloppuisin lataa akkuja täyteen tms.
Voiko olla jotain sairautta taustalla, kilpirauhasta tai sydänvaivoja tms (en ole mikään lääkäri), jotka väsyttäisivät miestä tosi paljon? Tai jokin lääkitys?
Unentarvehan on yksilöllistä ja ei noi 9-11 tunnin yöunet vielä niin kummallisilta kuulosta, mutta kyllä niillä pitäis pärjätä ilman päikkäreitäkin...

Mä nukun 8 h yössä ja sit joka päivä 2h päiväunet tuossa 11-13 ja toiset 2h päiväunet 16-18
Ei pysy hereillä ei sit millää, mut mä olenkin raskaana. Se varmaan selittää enentarpeen jotenkin vaikka olen ollut aian kova nukkmaan

Yhteistyössä