Ottaa aivoon kälyn puolesta! (huuto.netistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joustaajoustaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joustaajoustaa

Vieras
Hällä oli rattaat myynnissä osta heti -kaupalla. Eräs tyyppi sit huusi rattaat ja heti huudon jälkeen pyysi viikon maksuaikaa. Käly suostui ja sittenpä tämä tyyppi ottaa taas yhteyttä viikon kuluttua maksupäivänä ja vinkuu, ettei ookaan rahaa, haluaisi maksaa kahdessa osassa. Osan heti kyseisenä maksupäivänä ja loput reilun parin viikon päästä. No käly sit mietti, että ok, joustetaan vielä tuon verran. Sit tyyppi kehtaa samana päivänä myöhemmin ilmoittaa, ettei maksanutkaan vielä sitä ekaa osaa, vaan maksaakin vasta sen reilun kahen viikon päästä koko summan...:headwall: Eli kaikkinensa olis sitten saanut maksuaikaa reilut 3 viikkoa.

Käly sanoi, että taitaapi jäädä rattaat lunastamatta ja joutuu laittamaan uudelleen ne myyntiin. Siitäkin se ostaja tietty ilmottaa vasta samana päivänä kun ois pitänyt maksaa, käly meinaan laitto nyt tuon uuden maksupäivän takarajaksi.

Käly miettii, että jos noin käy, kuuluuko huutiksessa antaa sitten neutraali vai nega palaute? Mä sanoin sille, että ehdottomasti nega.

Ja se tärkein, miksi hitossa pitää huutaa osta heti -tuotteita tai ylipäätään huutaa mitään, jos ei ole rahaa maksaa niitä?!!! Piruuttaanko ihmiset tuollaista tekee?? Olin just miettiny laittaa sit meidän vauvan vaunut myyntiin sitä kautta (joskus tulevaisuudessa), mut eipä löydy enää juurikaan inspistä siihen.

mua kans ihmetyttää tommonen ..itse kun huudan jotain osta heti juttuja,niin maksan samantien kun saan tilinumeron itselleni,kun koneellehan minä olen kun kerran oon sen huutanutkin =)

niin ja ehdottomasti nega palaute ja isoilla kirjaimilla

minä kun olen joskus huutanut osta heti tuotteen aksu on sattunat venyä esim. seuraavaan päivään,mut tollasta mä en hyväksyis ollenkaan. Laittaisin negan kyllä, enkä olis suostunu noinkaan moneen joustoon maksussa. Se vaan et sit ostaja laittaa varmaan takas kostonegan mut ylläpito poistaa sen kyllä sit ku pitää kaikki viestit tallessa. Millaset rattaat muuten oli?jos ne tulis uudelleen kaupan(tarvisin nimittäin kärryt)

Yhteistyössä