ötökän puremia?/ötökät sängyssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuuuaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuuuaaa

Vieras
Hei! ongelma olisi nyt seuraava olen huomannu, että muutamassa päivässä olen alkanut kutisemaan eri paikoista raavinkin ihan verille itseäni unissani, pienen tarkistelun jälkeen voi ihossa nähdä pienen paukaman, mutta mun mielestä toi on iha erillainen kun itikan purema.
tulin vainoharhaiseks ja aloin miettimään voiko meillä olla sängyssä jotain ötököitä?
ja mies ei ole huomannut mitään kutisevia puremoita?
eli voiko ötökät purra vaan yhtä vai olenko yliherkkä ja siksi paukamat ja kutina?

ite olen herkkä joissain lakanoissa/vaatteissa yms. käytettäville materiaaleille..
iholle nousee "paukamia" ja kutittaa.. jos ei lakananvaihdot ja muu rumba auta, kannattaa kysyä ammatilaisen mielipidettä

meillä vaihetaan petivaatteet vähintään kerran viikossa ja ne pestään 90c.
huomenna on taas pesupäivä ja aijon petivaatteiden lisäksi imuroida sängyn/sängyn alusen ja koko makkarin :D
kumpikaan meistä ei ole ollut kyläilemässä ja ei olla ostettu uusia petivaatteita lähiaikoina.
ihmetystä aiheuttaa vaan se että vain minä kutisen.
pitäiskö huomenna laittaa kissatkin pesuun? :D
alan tulee ihan vainoharhaseks tän kanssa.

Heippa!

Melkein sanoisin, että kissat on ongelmanlähde, jos kulkevat ulkona. Meillä toivat sisälle/sänkyyn lintukirppuja ja ai, että osasi kutista! Lähtivät kyllä siivouksella pois... Ei pitkäikäinen riesa. Lintukirppuja tuli myös, kun kuivatin lakanoita ulkona, lähellä puuta, jossa linnunpesiä :(

jenna: luin noista lintukirpuista ja alkoivat ne epäilyttämään!
puremat/paukamat eivät vaan vastaa lintukirppuja, aiheuttaa jonossa/vierekkäin olevia paukamia!.
syyhypunkin pystyn sulkemaan pois myös koska mitään "tunneleita" ei käsissä näy.
hyvä tietää että jenna sullakin isäntä ei ollut kutissut eli hyvinkin voin kärsiä jostai sänky ötökästä!
lutikkojakin tietty vois olla! hui hui! no eipä siitä ole haittaa että huomenna vedän makkarin ihan kokonaan puhtaaksi ja luultavasti ostan kisuille myös häätö aineet ! :) toivottovasti vaiva sitten menee ohi , aijon myös nyt alkaa tarkkailemaan kun olen ulkona että olisko sittenkin vaan itikat jotka kiusaa :).

Yhteistyössä