Koska sikainfluenssarokote on kuuma aihe myös tällä hetkellä niin ajattelin varovasti tiedustella, että onko kenenkään muun syntyneellä vauvalla ollut syntyessään selittämättömiä ja epämääräisiä oireita tms. Minun vauvani syntyi maaliskuussa ja hänellä oli epämääräistä ihottumaa kauttaaltaan koko kehossa ja hengitysvaikeuksia ym oli tosi kipeä syntyessään ja hän vietti monta päivää lastenosastolla. Ihotautiääkärit olivat kummissaan ihottuman tyypistä. Sanoivat etteivät ole koskaan nähneet vastaavanlaista :O Valtavan kokeidenottomäärän ja lääkityksien jälkeen ei selvinnyt mikä ihottuma oli tai syytä mistä se olisi tullut tai mikä vauvalla ylipäätään oli syntyessään...Annettiin asian olla, koska poika parani ja kasvaa hienosti (on käynyt jälkiarvioinneissa jne.).
Itse otin marraskuussa odottaessani sikainfluenssarokotteen ja olen epäillyt sen yhteyttä pojan sairastamiseen. Lääkärit toki kielsivät rokotteen aiheuttaneen mitään vaikka itse olin epäileväinen. Olen miettinyt pääni puhki syitä, mistä ihottuma olisi tullut jne. olisinko voinut estää vauvan sairastumisen jne.jne. Ainoa "kummallisuus" raskaudessa oli tuo harkittu rokotteen ottaminen ja nyt narkolepsia -hädän keskellä rupesin jälleen epäilemään rokotetta...
En halua katsoa taakse tai miettiä mennyttä vaan olla onnellinen tästä ja tulevasta, mutta pikkuisen kuitenkin on tuo rakkaan lapseni sairastaminen jäänyt mietityttämään. Ja olihan se todella raskasta aikaa kaikille.
Itse otin marraskuussa odottaessani sikainfluenssarokotteen ja olen epäillyt sen yhteyttä pojan sairastamiseen. Lääkärit toki kielsivät rokotteen aiheuttaneen mitään vaikka itse olin epäileväinen. Olen miettinyt pääni puhki syitä, mistä ihottuma olisi tullut jne. olisinko voinut estää vauvan sairastumisen jne.jne. Ainoa "kummallisuus" raskaudessa oli tuo harkittu rokotteen ottaminen ja nyt narkolepsia -hädän keskellä rupesin jälleen epäilemään rokotetta...
En halua katsoa taakse tai miettiä mennyttä vaan olla onnellinen tästä ja tulevasta, mutta pikkuisen kuitenkin on tuo rakkaan lapseni sairastaminen jäänyt mietityttämään. Ja olihan se todella raskasta aikaa kaikille.