R
Rosa
Vieras
Ja nyt me kirjotellaan sähköpostia. Molemmilla on lapsia ja hän on avoliitossa.
Suunnitellaan tapaavamme syksyllä. Ihan viattomasti..
Suunnitellaan tapaavamme syksyllä. Ihan viattomasti..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:Tuleeks miehen vaimoki?
Alkuperäinen kirjoittaja Rosa:Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:Tuleeks miehen vaimoki?
Ei tule. En tunne häntä ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:varo ettei vanha suola ala janottamaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:varo ettei vanha suola ala janottamaan |O
Sehän ap on tarkotuksena, muuten ei olis ottanut yhteyttä ja lämmittele suhdetta!!
Alkuperäinen kirjoittaja Rosa:Ja nyt me kirjotellaan sähköpostia. Molemmilla on lapsia ja hän on avoliitossa.
Suunnitellaan tapaavamme syksyllä. Ihan viattomasti..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:No jo on taas akat kauhuissaan![]()
Mä otin joitakin vuosia sitten yhteyttä "ensirakkauteeni". Vaihdeltiin kuulumisia meileitse ja kirjeitse. Tapaamista ei tosin suunniteltu, kun asutaan ihan eri maissa. Muuten olisin mielelläni tavannut hänet. Mä ainakin olen hyvin kiinnostunut mitä ihmisille joita olen rakastanut koko sydämelläni nykyisin kuuluu.
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:No jo on taas akat kauhuissaan![]()
Mä otin joitakin vuosia sitten yhteyttä "ensirakkauteeni". Vaihdeltiin kuulumisia meileitse ja kirjeitse. Tapaamista ei tosin suunniteltu, kun asutaan ihan eri maissa. Muuten olisin mielelläni tavannut hänet. Mä ainakin olen hyvin kiinnostunut mitä ihmisille joita olen rakastanut koko sydämelläni nykyisin kuuluu.
ehkä kyse olikin ap tapauksesta,jossa ilmiselvästi ainakin hänen puoleltaan odotukset erilaiset kuin ehkä miellä muilla jotka oikeesti viattomasti vois kuulumisia kysellätaitaa ap olla itse sinkku tai huonossa suhteessa ja elättelee muistoissa olevaa suhdetta exään....voi sua parkaa!
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Siis määritelkää nyt ensirakkaus! |O Kun joidenkin mielestä se on se johon teininä oli tulisesti rakastunut (etäältä?), ja toisten taas se eka pitkä suhde, Kuuluuko ensirakkauteen myös aina seksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Siis määritelkää nyt ensirakkaus! |O Kun joidenkin mielestä se on se johon teininä oli tulisesti rakastunut (etäältä?), ja toisten taas se eka pitkä suhde, Kuuluuko ensirakkauteen myös aina seksi?
Miksi sitä pitäisi määritellä? Jokainen kokee asiat eri lailla.
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Siis määritelkää nyt ensirakkaus! |O Kun joidenkin mielestä se on se johon teininä oli tulisesti rakastunut (etäältä?), ja toisten taas se eka pitkä suhde, Kuuluuko ensirakkauteen myös aina seksi?
Miksi sitä pitäisi määritellä? Jokainen kokee asiat eri lailla.
No ihan just uteliaisuudesta että miten sen kokee!
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Ja kun olen saanut kuulla että kun mun ensirakkaus oli sellainen jonka kanssa ei ikinä tullut tehtyä mitään konkreettista, vaan just etäällä, vuosia kylläkin, että sitä ei lasketa :'( Vaikka hänestä vielä näen unia välillä, ja viimeksi tavannut n. 4 vuotta sitten...