Ja voi että tuoksuu hyvälle Huomista varten vähän "viikonlopunaloitus"hyvää leivoin, saa nähdä jääkö yhtään lapsille kun alan maistelemaan :ashamed:
No tuo ei kyllä ole vaanAlkuperäinen kirjoittaja viera:Ihan paska pannukakku kuiteski.
Juu-u, sitä just Pitää leipoo lapsille huomenna töiden jälkeen uus jos tää nyt menee tässä maistellessa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tarkoitatko sellaista, joka reseptissään on nimetty Maailman parhaaksi pannukakuksi, jonka taikinaan tulee rasvaa ja sokeria ihan reilusti.
Lapseni rakastavat sitä ja maistuu se kyllä minullekin
Mä taas en tykkää siitä ollenkaan. Minusta se on liian makea :xAlkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:Se on oikeesti maailman parasta pannukakkua. ihan törkeen hyvää.
:wave: siitä saa myös hyvän suolaisen pohjan kun jättää sokerit pois.Alkuperäinen kirjoittaja a:Mä taas en tykkää siitä ollenkaan. Minusta se on liian makea :xAlkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:Se on oikeesti maailman parasta pannukakkua. ihan törkeen hyvää.
Täytekakkukin on hyvää Mitäs täytekakussa täytteenä? =)Alkuperäinen kirjoittaja Rea:Minulla ei ole pannaria, mutta on onneksi täytekakkua ja kahvia...nam
Pistä puolet sokerimäärästä niin ei oo niin makea.Alkuperäinen kirjoittaja a:Mä taas en tykkää siitä ollenkaan. Minusta se on liian makea :xAlkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:Se on oikeesti maailman parasta pannukakkua. ihan törkeen hyvää.
Mansikkaa ja kermaa ja päällä kinuskiaAlkuperäinen kirjoittaja Villen äiti:Täytekakkukin on hyvää Mitäs täytekakussa täytteenä? =)Alkuperäinen kirjoittaja Rea:Minulla ei ole pannaria, mutta on onneksi täytekakkua ja kahvia...nam
Hyvältä kuulostaaAlkuperäinen kirjoittaja Rea:Mansikkaa ja kermaa ja päällä kinuskiaAlkuperäinen kirjoittaja Villen äiti:Täytekakkukin on hyvää Mitäs täytekakussa täytteenä? =)Alkuperäinen kirjoittaja Rea:Minulla ei ole pannaria, mutta on onneksi täytekakkua ja kahvia...nam