Otetaanko omakuvapinoa nyt kun mullakin uusi kuva :)

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Ihan hyvä periaate, itse sanon myös heti. Mutta sulle ei sentään sanottu yhtä pahasti kuin mulle. Tämä oli jo toka kerta, viime kerralla en oppinut, mutta nyt opin sen verran, että otin kuvani pois profiilista, enkä tänne enää uskalla kuviani laittaa. :(
Luin. :( Kammottavia kommenttaja, ihan törkeitä. Ja ihan vaan ilkeitä, olet hyvännäköinen nainen.
Kiitos, muttei nyt sentään, ihan ns. "tavisnätti" niinkuin varmaan 90% suomalaisnaisista.

No, fakta on vaan se, että tällaiselle joutuu alttiiksi, kun tänne kuviaan laittelee. Siksi en laitakaan enää.

Sinä sen sijaan voit laittaa, koska olet oikeesti nätti. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kommentti:
Sussa on jotain mikä taas jossain pikkusielusessa mammassa saa aikaan kateutta ja sen takia se yrittää tarkoituksella pahoitella sun mielen.
Ei voi olla tästä kyse, koska mä olen saanut ulkonäöstäni sellaastakin paskaa niskaan. Mulle tuskin kukaan on kateellinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja siis täh:
Ja ihan tavallisenkin näköiset ihmiset saa ihna hirveät haukut, ihan syyttä ulkonäöstään ja aina harmailta, jotka ei omaa kuvaa pistä näytille...
Juurikin näin. Typerää arvostella ihan normaaleja ihmisiä, ja varsinkin harmaana! :( :( :(
Klovni, klovni, klovni...hihi hih hii.
Menehän jo nukkumaan, ennenkuin äiti suuttuu. Onko sitäpaitsi jo läksyt tehty? :/

Onko tämä teistä muista asiallista toimintaa tältä pimpomilta, jotka olette ketjua seuranneet? Minusta ei todellakaan, ja kiitos pimpomin, en enää tänne kuviani laittele. :(

siinä teille klovni :LOL:
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja kommentti:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
sanottiinko sulle sirkka jossain tosi pahasti? :ashamed:

Mä en nähnyt kun sen kommentin missä joku sanoi meikistä jotain? Ei kaikkia voi miellyttää, ja jos joku sen ääneen sanoo, ei siitä nokkiinsa kannata ottaa.
Toiset tykkää äidistä etc
No, niin, ei kannattaisi, mutta jos kumminkin otan nokkiini, tykkään sanoa sen suoraan, koska silloin mulle ei tule tarvetta siitä myöhemmin enää avautua tai sanoa jotain palautetta ikäänkuin kostoksi. Ei se sen vakavampaa mulle ole.
Ihan hyvä periaate, itse sanon myös heti. Mutta sulle ei sentään sanottu yhtä pahasti kuin mulle. Tämä oli jo toka kerta, viime kerralla en oppinut, mutta nyt opin sen verran, että otin kuvani pois profiilista, enkä tänne enää uskalla kuviani laittaa. :(
ei kannata. Sinuna olisi pikemminkin imarreltu. Mitäänsanomattoman näköiset ei saa kommentteja, tai sitten ne on tyyliin "nätit silmät", "nätti". Sussa on jotain mikä taas jossain pikkusielusessa mammassa saa aikaan kateutta ja sen takia se yrittää tarkoituksella pahoitella sun mielen.
Siis mä olen muuten huomannut saman ihan IRL, jaan oikeasti mielipiteitä laidasta laitaan.

Kerron yhden esimerkin jostain 6-7 vuoden takaa, kun kävin muutamia kertoja sokkotreffeillä. Yksi mies sanoi tavattuamme suoraan, etten ole hänestä kaunis, ja sanoi järkyttyneensä kun näki minut. :D Ja sitten seuraavalla viikolla toinen treffikumppani oli lumoutunut kauneudestani. Ja mulla oli ihan sama tyyli ja vaatteet.

No, olen persoonallisen näköinen, ei siis pidä pahoittaa mieltä haukuista. Sitäpaitsi, voin nyt tässä paljastaa, että olen ollut 15-20 vuotta (ja aika monta kiloa ) sitten jonkin aikaa mallin töissä. Ala ei kuitenkaan miellyttänyt, ja lopetin. Mallithan usein on juurikin persoonallisia, ei välttämättä varsinaisesti kauniita. Mutta kyllä se vähän lohduttaa. =)

No, oikeesti sillä ei oo väliä mitä joku harmaa on minusta mieltä. Itse viihdyn ihan hyvin naamassani. Tai pakkohan se on viihtyä, kun ei vaihtonaamojakaan ole kauheesti tarjolla. :LOL:
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpom:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja siis täh:
Ja ihan tavallisenkin näköiset ihmiset saa ihna hirveät haukut, ihan syyttä ulkonäöstään ja aina harmailta, jotka ei omaa kuvaa pistä näytille...
Juurikin näin. Typerää arvostella ihan normaaleja ihmisiä, ja varsinkin harmaana! :( :( :(
Klovni, klovni, klovni...hihi hih hii.
Menehän jo nukkumaan, ennenkuin äiti suuttuu. Onko sitäpaitsi jo läksyt tehty? :/

Onko tämä teistä muista asiallista toimintaa tältä pimpomilta, jotka olette ketjua seuranneet? Minusta ei todellakaan, ja kiitos pimpomin, en enää tänne kuviani laittele. :(

siinä teille klovni :LOL:
Kiitos, hehe, on kai meissä sitten jotain samaa. :LOL: :hug:
 
Einäin
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Noh, yritän opetella ottamaan kritiikkiä vastaan. Mutta noille harmaille, jotka sanoo tosi rumasti, ei edes kannata vastata. Olen aina ollut huono kritiikin vastaanottamisessa. Kritiikki tuntuu hylkäämiseltä, en voi sille mitään.
Suck it up! Elämä on.. Et voi olettaa, että voit elää elämäs ilman kritiikkiä, sun tekemisten kritisointia tai pahoja puheita. Ja toikaan ei edes ollut pahemmin kritiikkiä. "Sulla on ruma meikki" on ilkeää kritiikkiä, "olet paremman näköinen luonnollisena" on ihmisen mielipide. Ihan vaan vinkkinä tulevaisuuteen. Kannattaa opetella ottamaan sitä kritiikkiä vastaan, elo helpottuu huomattavasti. :)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja kommentti:
Sussa on jotain mikä taas jossain pikkusielusessa mammassa saa aikaan kateutta ja sen takia se yrittää tarkoituksella pahoitella sun mielen.
Ei voi olla tästä kyse, koska mä olen saanut ulkonäöstäni sellaastakin paskaa niskaan. Mulle tuskin kukaan on kateellinen.
Niin olet saanut säkin. Mutta ei välitetä, ilkeitä ihmisiä maailmaan mahtuu. :hug:
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Noh, yritän opetella ottamaan kritiikkiä vastaan. Mutta noille harmaille, jotka sanoo tosi rumasti, ei edes kannata vastata. Olen aina ollut huono kritiikin vastaanottamisessa. Kritiikki tuntuu hylkäämiseltä, en voi sille mitään.
Suck it up! Elämä on.. Et voi olettaa, että voit elää elämäs ilman kritiikkiä, sun tekemisten kritisointia tai pahoja puheita. Ja toikaan ei edes ollut pahemmin kritiikkiä. "Sulla on ruma meikki" on ilkeää kritiikkiä, "olet paremman näköinen luonnollisena" on ihmisen mielipide. Ihan vaan vinkkinä tulevaisuuteen. Kannattaa opetella ottamaan sitä kritiikkiä vastaan, elo helpottuu huomattavasti. :)
Yritän.
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
loletko sä lukenut mun kommentti Rukoilija Sirkalle, mä omasta mielestäni sanonut mitään loukkaavaa, mä en sanonut että hänen pitäisi muuttua toisenlaiseksi tai muutakan sellaista, ja toisaalta hän myös itse totesi "kuva minusta kun mulla on paljon meikkiä" ei tullut mieleen että olisi jotenkin väärin sitä meikkiä kommentoida.
Niin siis minä olen RS, jos et tajunnut. Anteeksi, että jankutan ja takerrun, mutta teen sen tälleen ihan suoraan ja voin kertoa, että kommentti ei minun nahkani sisällä tuntunut hyvältä. Sanon sen suoraan nyt, enkä auo sulle päätäni sitten myöhemmin katkerana. Voit ajatella, että olen herkkänahkainen, ihan sama.

Varsinkaan se ööööö siinä alussa ei tuntunut lainkaan hyvälle.
Sun täytyy kyllä oppia sietämään tällästä kevyttä krittiikkiä, joka ei ole edes loukkaus. Sitä tulee samaan elämässä niin vapaa-aikana kuin työelämässäkin. Asian märehtiminen ja jankuttaminen vaan pahentaa tilannetta. Tässä sulla on oikeasti kasvunpaikka.
Varmasti. Mutta itse en tälläistä kritiikkiä toisille anna.
Toiset vaan ei toimi samoin ja me kaikki saamme aika ajoin kritiikkiä. Tälläisellä keskustelupalstalla selviytyy parhaiten kun ei jatka kinastelua vaan jättää kritiikin taakseen. Sua on nyt vähän turhan helppo provota kun tartut joka syöttiin. Tosin tässä ketjussa ei ollut kyse provosta vaan pelkästään yhdestä tai kahdesta mielipiteestä. Sinä olet kaunis ja selvästi taiteellisesti lahjakas. Itsetuntoa kehiin nainen :)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kivasti alkaneesta ja edenneestä kuvaketjusta tuli muutaman toimesta taas minäminä jankkausketju. Etekö te itse ollenkaan huomaa miten ITSE palstalla toimitte?
Lopetan ihan just. Noin. Jatkakaa. Sori.
Kuin myös. Meni vaan herne nekkuun tuosta pimpom-kiusaajasta, joka ei näköjään osaa vieläkään lopettaa. Mutta minä osaan, kiitos ja anteeksi. :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
sanottiinko sulle sirkka jossain tosi pahasti? :ashamed:

Mä en nähnyt kun sen kommentin missä joku sanoi meikistä jotain? Ei kaikkia voi miellyttää, ja jos joku sen ääneen sanoo, ei siitä nokkiinsa kannata ottaa.
Toiset tykkää äidistä etc
No, niin, ei kannattaisi, mutta jos kumminkin otan nokkiini, tykkään sanoa sen suoraan, koska silloin mulle ei tule tarvetta siitä myöhemmin enää avautua tai sanoa jotain palautetta ikäänkuin kostoksi. Ei se sen vakavampaa mulle ole.
No se on järkevää kyllä, mutta kun, eikös sulle joka ketjussa jotain auota johon kuvasi laitat.. Eli jos haluat aina sanoa vastaan, tiedät jo etukäteen kuvan laittaessa, että todennäköisesti tulee tappelu- taikka inttämisketju.. Ja jos vielä kritiikin vastaanottaminen on vaikeaa, niin varmaan voisi etukäteen psyykata, että kunnolla miettii, mitä sanotaan (esim nyt, ei sanottu pahasti).

Enkä mä nyt pahalla sanonut, tai tarkoittanut. Muuten Huumekoira, mikä nikki :D :)
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kivasti alkaneesta ja edenneestä kuvaketjusta tuli muutaman toimesta taas minäminä jankkausketju. Etekö te itse ollenkaan huomaa miten ITSE palstalla toimitte?
Lopetan ihan just. Noin. Jatkakaa. Sori.
Kuin myös. Meni vaan herne nekkuun tuosta pimpom-kiusaajasta, joka ei näköjään osaa vieläkään lopettaa. Mutta minä osaan, kiitos ja anteeksi. :D :hug:
Mä en edes onneks lukenu mitä täällä taas on ollu....jokainen meistä näköjään vuorollaan.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kivasti alkaneesta ja edenneestä kuvaketjusta tuli muutaman toimesta taas minäminä jankkausketju. Etekö te itse ollenkaan huomaa miten ITSE palstalla toimitte?
Lopetan ihan just. Noin. Jatkakaa. Sori.
Kuin myös. Meni vaan herne nekkuun tuosta pimpom-kiusaajasta, joka ei näköjään osaa vieläkään lopettaa. Mutta minä osaan, kiitos ja anteeksi. :D :hug:
Mä en edes onneks lukenu mitä täällä taas on ollu....jokainen meistä näköjään vuorollaan.
No näinpä näköjään. Mä en ole täällä joutunut kritiikin kohteeksi vielä ainakaan muusta kuin ulkönäöstäni, siltä vältyn olemalla vastedes kasvoton. Jos maltan. :D :whistle:
 

Yhteistyössä