Otetaan vastaan hyviä rippilahja ideoita (pojalle)???

Ajattelin et'jos olisit vaikka pojan kummi niin joku reissu olis ollu TOSI kiva lahja =)Mut,mut...muuten sit panssariketju(ranne tai kaula)Ei meiänkä oma poika koruja käytä,mut noita kyl käyttää ku lahjaks sai.Lahjakortti johonki urheiluliikkeeseen..Rahaahan aina tarvii =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja anu:
en antas rahana, ennemmin lahjakorttina esim. johonkin urheiluliikkeeseen..

En mäkään haluais rahaa antaa (koska tulee sitä aivan varmasti saamaan ja paljon) Oisko 30e sitten sopiva summa, vai oisko se sitten liian vähän?

ihan sinun varojen mukaan.. joku tulee ja sanoo et on liian vähän, mut minun mielestä on juuri sopivasti silloin, kun sinusta itestä tuntuu sopivalta! Voisin itse kuvitella antavani MAX 50?, joten 30? kuulostaa kohtuulliselta

En mäkään haluais rahaa antaa (koska tulee sitä aivan varmasti saamaan ja paljon) Oisko 30e sitten sopiva summa, vai oisko se sitten liian vähän?

ihan sinun varojen mukaan.. joku tulee ja sanoo et on liian vähän, mut minun mielestä on juuri sopivasti silloin, kun sinusta itestä tuntuu sopivalta! Voisin itse kuvitella antavani MAX 50?, joten 30? kuulostaa kohtuulliselta

Niin no mun rahatilanne on aikas huono tällähetkellä. Kyseinen perhe on vaan aika varakas, niin tuo 30e tuntuu varmaan sille pojalle ihan pikkusummalta :/

Niin no mun rahatilanne on aikas huono tällähetkellä. Kyseinen perhe on vaan aika varakas, niin tuo 30e tuntuu varmaan sille pojalle ihan pikkusummalta :/

Ei sillä ole merkitystä.. pää-asia, et olet osallistunut pojan juhlaan.. tuon ikäselle saa hakea vaik kuun taivaalta, eivätkä he siltikään ole tyytyväisiä

Jos on urheilullinen poika niin Suunnon tai Polarin sykemittari. Siinahan on kellotoimintakin.

Huomasinkin tuon 30 e arvoisen lahjan, voisiko tuota miettia kimppalahjana jonkun muun kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja pii:
ootko kysyny pojan vanhemmilta onko pojalla toiveita?

Olen mä kysynyt, mutta se pojan äiti puhu koruista ja lisäsi kyllä siihen vielä ettei se semmosia pidä...toisaalta eihän sillä välttämättä ole koruja mitä pitää.

mä mietin vieläkin sitä solmioneulaa.. koska vaik ei nyt tarviskaan, ni on joskus kummilleen kiitollinen, kun sellaisenkin turhakkeen omistaa (ja niitä saa myös edullisesti)

Olen mä kysynyt, mutta se pojan äiti puhu koruista ja lisäsi kyllä siihen vielä ettei se semmosia pidä...toisaalta eihän sillä välttämättä ole koruja mitä pitää.

mä mietin vieläkin sitä solmioneulaa.. koska vaik ei nyt tarviskaan, ni on joskus kummilleen kiitollinen, kun sellaisenkin turhakkeen omistaa (ja niitä saa myös edullisesti)

Toihan ois kanssa ihan hauska (mä en kyllä ole kyseisen pojan kummi, mutta silti) Pojan vanhemmat on oikeastaan mun kummeja :)

Toihan ois kanssa ihan hauska (mä en kyllä ole kyseisen pojan kummi, mutta silti) Pojan vanhemmat on oikeastaan mun kummeja :)
no siinä tapauksessa, minusta tuo 30? on oikein sopiva summa lahjaksi

ostin omalle kummipojalle Kalevelakorun solmioneulan. Jos ei niin läheinen ole, niin kalevalakorun avaimenperä, tai lahjakortti urheilukauppaan, tai leffalippuja. Vähän hankalaa keksiä mitään..

Yhteistyössä