otetaan tässä lyhyemmällä kaavalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
kysyn nyt tuon tytsi-89 puolesta millainen mielikuva sinulla on siitä tämän palstan perusteella, ei tartte sen udella tuollaisen pitkän rimpsun perässä salamyhkäisesti sitä :xmas:

jotenkin niin vitun rasittava . analysoi varmaan joka vitun jalkakarvankin puhki.

ja katotaa kauan kestää ennenku se tulee tähän ketjuun vinkumaan ja näsäviisastelemaan.
ihku vittu daa.

Suloinen tyttö. Semmonen "koulutyttö", "naapurintyttö", kiltti, täynnä nuoruuden tarmoa...

Kuulostanko tädiltä kun sanoin noin? Tänään yks asiakas kysyi minkä ikänen oon. Vastasin että "22, kohta 23", ja se sano että ei ois uskonu. Kiittelin... Vasta kotona muistin että mähän oon tänä vuonna jo 25... Kylläpäs aika rientää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Suloinen tyttö. Semmonen "koulutyttö", "naapurintyttö", kiltti, täynnä nuoruuden tarmoa...

Kuulostanko tädiltä kun sanoin noin? Tänään yks asiakas kysyi minkä ikänen oon. Vastasin että "22, kohta 23", ja se sano että ei ois uskonu. Kiittelin... Vasta kotona muistin että mähän oon tänä vuonna jo 25... Kylläpäs aika rientää :laugh:

Lapset vanhenee,itse ei :)

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
vitut, onko tää jo kolmas viikko vai mitä :kieh: pistä se kotiin sieltä

viime viikon se oli rukalla ja sitä edellisellä viikolla ei oo hajuakaan :p
pitäähän sen mun tupareihin tulla :whistle: :saint: klo 3.30 jälkeen :saint: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
vitut, onko tää jo kolmas viikko vai mitä :kieh: pistä se kotiin sieltä

viime viikon se oli rukalla ja sitä edellisellä viikolla ei oo hajuakaan :p
pitäähän sen mun tupareihin tulla :whistle: :saint: klo 3.30 jälkeen :saint: :saint:

et sitte opeta sille mitään uusia ähkimisiä B)

Aika varmaan tyypillinen 18-v. Mietin vaan, että mitä noin nuori täällä vanhoin akkoin mamma palstalla roikkuu. Tuon ikäsenä mulla oli mielessä seuraavan viikonlopun bile kuteet ja missä parhaat bileet. Tyttö kuluttaa kallista nuoruusaikaa jossain kuppasella plussalla ja se on minusta aika surullista. Tuntuu jotenkin ihan kornilta, että 18-v likka käy plussalla!!! No kaipa se on wanna be mommy :whistle:

Kuumimmat

Yhteistyössä