Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:onneksi mun ei tartte edes kysyä sitä koskaan, kaikki haluaa kertoo sen mulle B)
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Suloinen tyttö. Semmonen "koulutyttö", "naapurintyttö", kiltti, täynnä nuoruuden tarmoa...
Kuulostanko tädiltä kun sanoin noin? Tänään yks asiakas kysyi minkä ikänen oon. Vastasin että "22, kohta 23", ja se sano että ei ois uskonu. Kiittelin... Vasta kotona muistin että mähän oon tänä vuonna jo 25... Kylläpäs aika rientää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:onneksi mun ei tartte edes kysyä sitä koskaan, kaikki haluaa kertoo sen mulle B)
mitäs, sä oot vieny miehen multa?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:onneksi mun ei tartte edes kysyä sitä koskaan, kaikki haluaa kertoo sen mulle B)
mitäs, sä oot vieny miehen multa?
juu, se on täällä oulussa tän viikon B)
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:vitut, onko tää jo kolmas viikko vai mitä :kieh: pistä se kotiin sieltä
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:vitut, onko tää jo kolmas viikko vai mitä :kieh: pistä se kotiin sieltä
viime viikon se oli rukalla ja sitä edellisellä viikolla ei oo hajuakaan
pitäähän sen mun tupareihin tulla:saint: klo 3.30 jälkeen :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:et sitte opeta sille mitään uusia ähkimisiä B)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:et sitte opeta sille mitään uusia ähkimisiä B)
mä luulen et ne uudet se on oppinu sit siel rukalla kun minähän kiljun aina samalla tavalla:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mä kerron sitte jos on tullu uuttaa ääntelyä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mä kerron sitte jos on tullu uuttaa ääntelyä![]()
![]()
en epäile yhtään etteikö olis tullu, se tökkää jokaista joka sattuu haluamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sukiiko se muuten tukkaansa seksin aikana
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:sukiiko se muuten tukkaansa seksin aikana
en muista :snotty: olin aika kännissä mut pillua se nuoli hyvin![]()