otatteko te vauvan kaukalossa kauppaan?

eli omassa turvakaukalossa kauppaan vai laitatteko niihin kaupan istuimiin?
jos omassa, niin mihin te sen laitatte? sinne ostoskärryn sisälle? meillä on gracon kaukalo ja hyvä että mahtu sinne prisman kärryyn :eek: ja eihän sinne nyt ainakaan mitään ostoksia enää mahtunu, että ei ainakaan yksin kovin kätevä systeemi :D

kauhee ku sitä tuntee olonsa taas jotenkin niin tyhmäksi ja avuttomaksi :LOL:

Meilläkin Gracon kaukalo ja ollaan ostettu matkarattaat joihin se laitetaan kiinni kun mennään kauppaan. Jotkun kliksauttaa sen niiden kärryjen päälle poikittain mutta mä en uskalla koska se ei siinä kunnolla pysy. Kun sitä ryhkytin, niin se irtosi.

--
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Meilläkin Gracon kaukalo ja ollaan ostettu matkarattaat joihin se laitetaan kiinni kun mennään kauppaan. Jotkun kliksauttaa sen niiden kärryjen päälle poikittain mutta mä en uskalla koska se ei siinä kunnolla pysy. Kun sitä ryhkytin, niin se irtosi.
Pakkoko sitä on "ryhkyttää"? Kai nyt minkä vaan saa irtoamaan kun tarpeeksi ryskää..........

no mutta tämähän on ihan yhtä epäkätevää yksin liikkuessa, kuin ottaa kahdet ostoskärrytkin...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Kantoliinassa kannoin
no tota kantoliinaa itseasiassa tänään yritin opetella, mutta ei vaan menny mun jakeluun että miten se kuuluu solmia :/ oli kyllä mukamas hyvät ohjeet, mutta en minä sitä saanu niin nätisti ku kuvan rouva.
Voi, jos joku näyttäis? Se on helppoa kun oivaltaa, meil MIESKIN osas :LOL: ja kaupassa kätsy...

sekä että.
jos oli hereillä,laitettiin kaupan kärryn kaukaloon,muuten kaukalo laitettiin kärryihin.

sai siin aika hyvin asetella ostoksia et mahtui .joskus oli margariini vauvan sylissä, mut hyvin hän tyytyväisenä tillitti siellä.

Katriina
Meillä (muistaakseni, miten senkin asian voi näin pian unohtaa?) oli käytössä ne kauppojen vauvakärryt. Eli vauva irti kaukalosta, ja niihin vauvanistuimiin. Tai jos oli tosi vähän ostettavaa, ni sitten kaukalossa mukana.

Kaukalo laitettiin kärryihin siihen lasten istuinosaan.. Eli aukaistiin istuinosa ja siihen aisaan ja istuinosaan sai sen tukevasti.
Mutta mun kaukalokokemukset on kaukaa, joten voi olla ettei näitä uusia sais sillain

Meillä on britax vigour 3+ travel system, eli kaukalo meni kiinni rattaiden/vaunujen runkoon niin vaikka vauva nukkuikin niin senkun nosti autosta siihen ratasunkoon. Näin meillä. Niin ja oli tuo poika välillä siinä kaupankin kaukalossa.

Kantoliinassa kannoin
no tota kantoliinaa itseasiassa tänään yritin opetella, mutta ei vaan menny mun jakeluun että miten se kuuluu solmia :/ oli kyllä mukamas hyvät ohjeet, mutta en minä sitä saanu niin nätisti ku kuvan rouva.
Voi, jos joku näyttäis? Se on helppoa kun oivaltaa, meil MIESKIN osas :LOL: ja kaupassa kätsy...
ei ole lähipiirissä ketään jolla olis vauva, saatika joka olis liinaillut :( mutta yritän vielä.

Pedi
Riippuu kaupasta, joko siihen istuinosaan oma kaukalo kiinni, jos kärryt sellaset mihin sen saa hyvin, tai sitten siihen poikittain se kaukalo.. Jos vauva hereillä niin usein kaupan omiin vauvakärryihin,koska viihty siinä paremmin..

:)
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Kaukalo laitettiin kärryihin siihen lasten istuinosaan.. Eli aukaistiin istuinosa ja siihen aisaan ja istuinosaan sai sen tukevasti.
Mutta mun kaukalokokemukset on kaukaa, joten voi olla ettei näitä uusia sais sillain
meillä oli gracon kakalo ja onnistui yleensä näin tai sitten poikittain sinne kapeempaan päähän tai sitten esim cittarissa oli se koriteline siinä erikseen avattiin se ja kaukalo siihen poikittain.

vieras
meillä britaxin kaukalo,ja sen ainakin saa siihen kaupan omaan kärryyn lasten istuimen päälle, kun avaa sen istuinosan auki. lukkiutuu paikoilleen niihin etuosan pikkuloviin. ei vie tilaa kärryssä ja on takuulla tukevasti paikoillaan. mielestäni jos laittaa poikittain, jää liian kiikkerästi siihen.

Meillä on Gracon kaukalo ja siihen sopivat matkarattaat, jotka otetaan kauppaan mukaan. Jos rattaat on unohtuneet, pelkän kaukalon kanssa on tosiaan hankalaa mennä etenkin isoon kauppaan. Prisman kärryyn kaukalo vielä juuri ja juuri mahtuu, mutta täällä Citymarketissa on jotenkin niin pienet kärryt, ettei kaukalo edes mahdu sinne.

vieras
ei ole lähipiirissä ketään jolla olis vauva, saatika joka olis liinaillut :( mutta yritän vielä.
En tiedä että oletko tämän ohjeen kanssa jo yrittänyt, mutta minusta oli ainakin hyvin selkeä video kietaisux2:sta.

http://www.vauva.fi/artikkeli/tarvikkeet/669/kantoliina_kayttoon

no mutta tämähän on ihan yhtä epäkätevää yksin liikkuessa, kuin ottaa kahdet ostoskärrytkin...
No ei mun mielestä ole epäkätevää...rattaita mä työnsin toisella kädellä eteenpäin ja toisella kädellä pidin kärryistä kiinni niin ne tuli ihan näppärästi perässä :)

Yhteistyössä