Otatteko te suuseksiä mieheltä eka kerralla / yhdenkerran jutussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Laitatteko te miehen nuoleen teitä tai päästättekö sinne jos haluaa, jos ette tunne miestä? Tai jos esim. baarista on pokannu miehen niin tuskin värkkikään on ihan raikas...
Entä jos teillä on karvoja siellä niin kehtaatteko nuolettaa ihteänne miehellä?

Oon kyl nykyisin naimisissa ettei tarvii enää miettiä tällaisia, mutta antaisin nuolla, itse en ottaisi suihin ilman kumia... Joku kysyy kuitenkin perusteluja niin siksi etten halua saada tauteja itselleni :D

[QUOTE="Lokki";27465698]Oon kyl nykyisin naimisissa ettei tarvii enää miettiä tällaisia, mutta antaisin nuolla, itse en ottaisi suihin ilman kumia... Joku kysyy kuitenkin perusteluja niin siksi etten halua saada tauteja itselleni :D[/QUOTE]

Aika ristiriitanen ilmaisu. Kyl sä sen taudin saisit jo pelkäästään siitä sun nuolemisesta, jos ei suojaa ole käytössä.

Mun kaveri 30v nainen (opiskelee vikaa vuotta sairaanhoitajaksi) ottaa kaikilta 1 illan jutuilta suihin ilman kumia. Hyi helvetti! En ikinä maista siltä mitään juomia baarissa jos kysyy haluunko esim. uutta drinkkiä maistaa samasta lasista... En tajuu miten se ei mieti tauteja ollenkaan.

Aika usein panee myös ilman kumia. Sit valittelee millon mitäki alamahakipuja.

Oon sanonu että menis testeihin mutta ei kehtaa ku opiskelujen takia niin paljon tuttuja tk:ssa :O

Yhteistyössä