Otatteko suihin loppuun asti vai pitääkö käsillä vatkata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tyylejä on monia, niin on mielihalujakin. Toiset tykkää imeä viimeisenkin pisaran ja toiset ei koske pitkällä tikullakaan mulkkuun. Miten on omasi laita, otatko ihan vapaaehtoisesti suihin vai pitääkö miehen pyytää sitä erikseen, otatko loppuun asti kokoajan mulkku suussa vai teetkö käsillä välillä runkkaus liikkeitä, nieletkö vai syljetkö vai otatko suuhusi ollenkaan kun tulee?

Tykkään ottaa suihin, kiihotun siitä todella paljon. Otan aina loppuun asti, joskus nielen, joskus en. Riippuu ihan fiiliksistä. Jos en niele, niin sylkäsen sit lavuaariin tai suihkussa käydessä pois.
Olen kuulemma hyvä siinä, johtunee just siitä, että nautin niin paljon siitä itsekin.

[QUOTE="miumaumou";29088759]Tykkään ottaa suihin, kiihotun siitä todella paljon. Otan aina loppuun asti, joskus nielen, joskus en. Riippuu ihan fiiliksistä. Jos en niele, niin sylkäsen sit lavuaariin tai suihkussa käydessä pois.
Olen kuulemma hyvä siinä, johtunee just siitä, että nautin niin paljon siitä itsekin.[/QUOTE]

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, miksi menet suihkuun sen jälkeen kun olet ottanut loppuun asti suihin? :)

[QUOTE="vieras";29088772]Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, miksi menet suihkuun sen jälkeen kun olet ottanut loppuun asti suihin? :)[/QUOTE]

Esimerkiksi siksi, että olemme harrastaneet seksiä ja olen hikinen ja limainen. Mieheni on todella kestävä, meillä "pikapano" on 30min sessio ja "normaalipano" kestää tunnin-kaks. Joskus mieheni väsähtää tästä (tai on jo valmiiksi yliväsynyt) ja minä sit hoitelen hänet loppuun suullani. (ei, pilluni ei ole löysä, en ole synnyttänyt ja treenaan. Mieheni syö paniikkihäiriöön lääkitystä, joka vaikuttaa orgasmiherkkyyteen).
Ja yleensä muutenkin suihin ottaessani en ole lahnan lailla kontallani, vaan isken miehen esim. seinää vasten seisomaan, jolloin tulee kuolattua myös omille rinnoilleen :D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29088740:
en todellakaan rakasta sitä kusiletkun imeskelyä, mutta otan kyllä suihin ja teen ihan loppuun saakka, ja ole oppinut jopa olemaan yökkäämättä

Outoa se olisikin ellei sitä olisi vaanhuusikään mennessä oppinut.

tykkään ottaa suihin. Pääasiassa kikkeli on suussa ja välillä kurkussakin, mutta kyllä mä myös käsiä käytän koska tykkään huomioida myös kiveksiä sekä välillä kiusoitella runkaten hitaasti ja nuollen samalla terskaa. Kuolaa tuossa touhussa erittyy välillä enemmänkin kuin tarpeeksi. :D Lopuksi toki nielen, helpompaa niin kuin että juoksis mällit suussa vessaan syljeskelemään. Kerran kokeilin tuota, yökkäsin kesken matkan kun ei se mitään hyvänmakuista ole. Nopeemmin siis saa mällinmaun pois suusta kun nielasee vaan, ja sit voi jäädä miehen kainaloon hellimään kun ei tarvii välittömästi rynnätä jonnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29088740:
en todellakaan rakasta sitä kusiletkun imeskelyä, mutta otan kyllä suihin ja teen ihan loppuun saakka, ja ole oppinut jopa olemaan yökkäämättä

Mä en nyt ihan ymmärrä... Miksi imuutat ollenkaan jos et kerran tykkää siitä? Luulis ettei olis miehelläkään kiva kattoa ku toinen inhon ilme naamalla lutkuttaa mulkkua?

Yhteistyössä