?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvälle ystävälle mä voisin sanoa suoraan, että nyt on hoitovapaan takia rahat niin tiukilla, että mitään liikoja ei kannata tällä kertaa odottaa. Edelleen mä olen kuitenkin sitä mieltä, että sun ei tarvi minkäänlaisena täysihoitolana kotiasi pitää. Sukulaiset ocat mun mielestä asia erikseen. Kuulostaa kummalta, että sukulaisilla ei olisi tilaa. Sukulaisten kesken nyt luulisi pystyvän olla pienissäkin tiloiss oman väen kesken. Olisiko niin, että sukulaiset ei viitsi nähdä sitä vaivaa minkä sinä näet... Eli, että sukulaiset ja muut pääsevät paljon helpommalla, kun jättävät asiat sinun kontollesi.
Yleensäkin mun mielestä tiheää matkustelua, jos kuukauden välein käyvät. Eipä tosiaan olisi varaa, jos joutuisivat asustamaan hotellissa tai sukulaisilla (missä ei ehkä kehtaisi olla ihan täysihoitolaisena). Ettei nyt kaveri käyttäisi tietoisesti hyväntahtoisuuttasi hyväkseen... Anteeksi ilkeämielinen ajatus, mutta näitäkin on nähty. Niin kauan sujuu, kun on itse saamapuolella, mutta toisinpäin ei ole valmis antamaan mitään.
Hyvä kun sait sanottua! Voithan sä pyytää heidät vaikka kahville joku päivä kun ovat siellä kaupungissa. Ei yökyläilystä kieltäytyminen tarkoita ettei vois tavata lainkaan (eihän heidänkään mielestään?).