otatko lapset kutsuille mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kemutko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kemutko

Vieras
Otatko lapset esim.kynttiläkutsuille mukaan? Ite en ota, Jos en saa hoitajaa lapsille en mene itekään. Tykkään rauhassa katella, enkä vahtia tenavia koko ajan. Ja luulen, että muutkin äitit haluaa tulla vähän rentoutumaan, ilman lapsia. nyt yks kaveri on järkkäämässä lastenvaatekutsuja ja johan yks äitee meenaa tulla villin, poikasa kanssa sinne. Eipäs se nyt voi kysyäå mummoa apuun, kun muuten aina voi. mälsää.

Mulle on jokaisten kutsujen kohdalla sanottu, että lapsetkin saavat tulla. Muuten en ehkä veisi... Mutta ei mua toisten lapsetkaan kyllä häiritse, mä pystyn ainakin katsomaan tuotteita, vaikka siellä olisi jonkun villikin lapsi joukossa.

en mäkää kenenkää toisten tenavia ala vahtii.omaa en ota mukaa vahdittavaksi.ja jos ite pitäsin jotkut kutsut,häätäsin omatki tenavat pois ja toivosin,et kukaan ei tois omiaakaan mukaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kemutko:
en mäkää kenenkää toisten tenavia ala vahtii.omaa en ota mukaa vahdittavaksi.ja jos ite pitäsin jotkut kutsut,häätäsin omatki tenavat pois ja toivosin,et kukaan ei tois omiaakaan mukaa.

Peesailen tätä.
Noille kynttiläkutsuille on ainakin aika "vaarallistakin" ottaa lapsia mukaan (ainakin villeimpiä tapauksia.), kun niitä kynttilöitä palaa useampia. Lapset kun innostuu juoksentelemaan ja kynttilät kaatuilee..

Täytyy kyllä sanoa, että esittelijälle se ei ole mikään mukava paikka kun lapset ovat mukana. Ei saa omaa ääntään kuuluville ja lapset ovat tuotteiden kimpussa. Muiden vieraiden huomio kiinnittyy näihin mellastaviin ja meluaviin lapsiin. Toisaalta se on ainoa mahdollisuus monille äideille päästä jonnekin kun ottaa lapset mukaan. Kerrankin yksi esittelijä sanoi, että olis tehnyt mieli ottaa liinan kulmista kiinni ja tyhjentää pöytä.
Ajatelkaa jos itse olisitte sen esittelijän housuissa. Kynttilä kutsuilla kun poltetaankin kynttilöitä niin en ottaisi niihin ainakaan lapsia mukaan.

Olen käynyt vain pari kertaa Tupperikutsuilla enkä ole ottanut lapsia mukaan. Olen halunnut tutkia niitä kippoja rauhassa. Mua ei kuitenkaan toisten lapset häiritse, koska enhän minä niitä vahdi.

En ota lapsia mukaan,jos emännälläkään eivät ole lapset paikalla,esim lastenvaatekutsuille otin neidin mukaan koska hänelle oli ikäistä seuraa siellä.Mieluiten haluan itse rauhassa kuunnella esittelyn ja tutkia rauhassa.

Riippuu tilanteesta, otanko, mutta jos otan, pidän huolen, etteivät häiritse esittelyä. Eli jos villiintyvät, menemme lasten kanssa toiseen huoneeseen. Ja tietysti kysyn kutsujen emännältä, sopiiko lasten osallistua.

Riippuu kutsuista. Lastenvaatekutsuilla on ihan kätevää kun on lapset mukana niin saa mallailtua niitä vaatteita. Mielelläni kyllä meen yksinänikin että saan olla enempi rauhassa. Toisten lapset ei haittaa :)