Otatko aurinkoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suntan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suntan

Vieras
Hirveän paljon taas puhuttu auringon vaarallisuudesta, ja silti ihmiset makoilee rannoilla vieri vieressä hankkimassa itseensä väriä.
1. Otatko aurinkoa?
2. Suhtaudutko vakavasti ihosyövän mahdollisuuteen?
3. Näyttääkö rusketus hyvältä?

Omat vastaukset: 1. Melko harvoin, suojaudun niin etten pala.
2. Suhtaudun vakavasti. En ymmärrä miten nykyaikanakin moni naureskellen kertoo palaneensa "tällasena kesänä jo muutaman kerran"
3. Myönnän, että näyttää. Jos olisin viitseliäämpi hankkisin rusketuksen purkista, turvallisesti.

1.En ota tarkoituksella, mutta jonkun verran on päivetystä tullut normaalista ulkona oleilusta.
2.En jaksa stressata,mutta tiedän auringon valon haitoista iholle ja erityisesti lapsen iholle.
3.Kevyt päivetys ok,mutta voimakas solariumin kaltainen rusketus yäk., siis hampaat vain valkoisena hohtaa!Käytänkin itse kevyesti ruskettavaa tuotetta lähinnä sääriin.

1: En "ottamalla ota" aurinkoa. Tuun pahoinvoivaksi jos kärvistelisin auringossa. I hate hot ! :/
2.Kyllä suhtaudun.
3.Toiset ruskettuu nätisti ja toiset on kauheen näkösiä...siis tykkään jos ois sellanen nätti kevyt rusketus ei sellanen kaameen tumma/punakka....

1.Otan vähän keskipäivän aikaan, eli silloin kun saa d-vitamiinia auringosta. Muuten suojaudun varjossa ja vaatteilla.
2. En hirveesti. Lapsen suojaan kyllä hyvin.
3. Joo

1. Otatko aurinkoa?
- Tällä ylipainoisella kropalla en. Jos olisin hoikempi niin ottaisin.

- En oikeastaan. Tiedostan sen riskin kyllä, mutta kaikkea sitä joutuisi varomaan jos kaiken ottaisi niin vakavasti.

- Näyttää jos se on "luonnollisen" näköinen. Liian överiksi mennyt rusketus on rumaa, liika on liikaa. Mutta terveellä tavalla ruskettunut näyttää tosi mukavalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Suntan:
Hirveän paljon taas puhuttu auringon vaarallisuudesta, ja silti ihmiset makoilee rannoilla vieri vieressä hankkimassa itseensä väriä.
1. Otatko aurinkoa?
En kovinkaan usein.

Kyllä suhtaudun, ihoni on erittäin vaalea ja palan helposti.

Minulla ei näytä, tänä kesänä paloin pitkästä aikaa kun on ollut niin kuuma.
Nyt punoitus on muuttunut likaisen väriseksi rusketukseksi, ei ollenkaan hyvä.
Tulevaisuudessa olen taas entistä tarkempi, etten vahingossakaan saa
aurinkoa.

1. Otatko aurinkoa? Jonkin verran, tosin mä oon aika huono ruskettumaan...

2. Suhtaudutko vakavasti ihosyövän mahdollisuuteen? Ilmeisesti en tarpeeksi vakavasti, koskapa otan aurinkoa. Jos suhtautuisin todella vakavasti, niin lopettaisin sen.

3. Näyttääkö rusketus hyvältä? Kyllä! Ei kai sitä muuten itseään grillaisikaan?

1. Otatko aurinkoa? Otan, aina kun mahdollista ja aika antaa myöten.. perheellämme on myös vene ja siellä kannella makoilen. Suojaan kyllä itseni hyvin laadukkailla voiteilla..
2. Suhtaudutko vakavasti ihosyövän mahdollisuuteen? Suhtaudun mutta silti en näe tarvetta pysytellä varjossa.
3. Näyttääkö rusketus hyvältä? Mielestäni näyttää..

En tiedä mikä lasketaan auringonotoksi mutta jos se lasketaan että lähden ulos kävelylle, pyöräilemään tai rannalle lukemaan kirjaa ja uimaan niin otan. Käytän sk 30, kasvoille 50. En ole palanut mutta saanut väriä hiukan.
Rusketus näyttää ihan hyvältä mutta itse en kauheesti rusketu eikä se mua haittaa.

Yhteistyössä