Otanko yhteyttä käräjäoikeuteen vai minne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen eronnut lapseni isästä ja meillä on yhteishuoltajuus.
Exä ei anna lupaa hakea 15 veelle henkilökorttia. Korttia tarvittaisiin ikänsä todistamiseen.

Mihin otan yhteyttä?

Sosiaalitoimiston lastenvalvojaan? Mielestäni toinen vanhempi voi antaa luvan yksinkin henkilökorttiin, lastenvalvoja varmaan osaa neuvoa miten. Meillä oli yksi samansuuntainen tilanne, missä lapsi haki passia luokkaretkelle ja toinen vanhemmista oli näreissään toiselle ja kiusallaan ei kirjoittanut. Lapsen eduksi katsottiin koulun luokkaretkelle pääseminen ja hän sai passin.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Exä ei anna lupaa hakea 15 veelle henkilökorttia. Korttia tarvittaisiin ikänsä todistamiseen.

Mihin otan yhteyttä?

Miks ei anna?

Sitä kutsutaan kiusanteoksi. Mekään ei päästy keväällä tytön kanssa risteilylle, kun lapsen isä ei antanut passia minulle |O Hain sitä sitten poliisiasemalta mutta sitten lopulta ex antoi sen, kun sitä oli 4kk lastenvalvojan voiminkin häneltä pyydetty.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mihin otan yhteyttä?

Miks ei anna?

No ihan vittuillessaan vaan. Samoin ei anna myöskään avata pankkitiliä.
Ollaan erottu jo 8 vuotta sitten ja vielä viitsiikin olla tuommoinen.
Ulkomaanmatkallekin oltais menossa heinäkuussa, mutta kun lapsella ei ole tarvittavaa passia/henkilökorttia... Perseestä koko ukko.