otanko miehen takaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mtä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mtä tehdä

Vieras
Olimme erossa parisen kuukautta, sitä ennen yhdessä 6 vuotta. Mies haluaa tulla nyt takaisin, sanoi ettei voi elää ilman minua. En tiedä uskoako, meillä oli vaikeaa koko sen kuusi vuotta....yritin päästä eroon miehestä eromme aikana ja juuri kun alkoi tuntua että selviän, mies otti yhteyttä. Mitä teen? miehet, osaatteko sanoa mitä mies ajattelee? Tunnen että ehkä hän pitää minua hätävarana? kun ei onnistunutkaan uuden kanssa, haikailee minun perääni?? apua, onko teillä ajatuksia? kertokaa!

Harkitse asiaa. Sen jälkeen harkitse vielä kerran. Ja odota mitä tapahtuu. Kyllä se näyttää tapansa aika pian. Se ei nimittäin aina onnistu se takaisin muuttaminen. Jos teet sen niin tee ehtoja, että jos...... ! Se voi olla että hän yhtäkkiä huomaa likapyykit, tyhjän jääkaapin, siivoamattoman asunnon jne. Sinulla on pallo nyt, mutta menetät sen jos olet liian löysäkätinen. Olen ollut yksin 12v ja alussa itkin joka päivä. Nyt en itke enää vaan elämä hymyilee jälleen. Ei se miehestä ole kiinni vaan mitä itsekukin löytää itselleen.
Olen vieläkin yksin enkä aiokaan ruveta pyykkäriksi enkä talouskoneeksi kenellekään. En ole riidellyt kenenkään kanssa näinä vuosina. Heti kun mies astuu areenalle se tietää ongelmia. Ja niitä riittää.

Kannattaa miettiä noita omia kirjoituksiaan. Juuri kun olin unohtamassa... ja 6v. oli tosi hankalaa.
Jos aloitat vain siitä että pelisäännöt kotiohjeet on erilaiset kuin ennen ja tapailette vain aluksi.
Jos mies alkaa muutoksen merkkejä näyttää niin anna sitten vasta lupaa olla enemmän kanssasi.
Eli asukoon nyt ensin yksin ja sinä samoin ja jos tunnetta riittä ja muutoksia sitten pitkän tien kautta ensin verannalle
eteiseen keittiöön ja ehkä joskus taas makuhuoneen kautta sydämmeesi.
Näin seikkailijasi oppisi jotain seikkailustaan

Olen huomannut, että moniin miehiin tuntuu pätevän sanonta ""routa porsaan ajaa"". Eli kun mies huomaa, että ei se poikamieselämä olekaan niin ihanaa kuin nuoruusmuistoissa, tulee taas kiire kotiin naisen helmoihin.

KAIKISSA kaverieni+omissani parisuhteissa, tai eroissa, on käynyt niin, että polleana lähdetään, mutta sitten alkaa se pommitus..""En mä voi elää ilman sua, sä merkitset mulle niin paljon, anna mulle anteeksi, mä lupaan etten mä koskaan enää _______ (täydennä eron syillä), mä lupaan, että kaikki muuttuu...""

Ja poikkeuksetta kaikki on puhuneet kakkaa. Itse en ainakaan kuuntele enää kenenkään mankumisia. Jos ei tajua muuttaa tyyliä ennen kuin se ero on oikeasti kohdalla, ei sitä muuta muutenkaan.

Kyllä mies voi muuttua, mutta muuttuminenkin voi mennä yliyritykseksi. Siis jos esittää vaatimuksia, niin niitä voi noudattaa jonkin aikaa. Jos mies kelpaa omana itsenään, niin tuo voi jopa onnistua.

Minä arvostan pitkässä suhteessa sen arkipäiväisyyttä. Olen huomannut, että vaikka suhteessa kestää mitä tahansa, niin uuden suhteen luominen on tuskaa. Siksi arvostan todella paljon toisen tuntemista ja sitä, että tietää millaisen pässin saa:)

Mietippä lausetta, jonka kirjoitit? Meillä oli vaikeaa koko sen 6 vuotta. ..Yritin päästä eroon miehestä...
Taisit itse vastata kysymykseesi, mitä tehdä?