Otanko lääkkeen vai en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varhaisdementikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varhaisdementikko

Vieras
Kun on kilpirauhaslääkitys (thyroxin) ja joskus en vaan myöhemmin yhtään muista olenko ottanut lääkkeen aamulla ajatuksissani unenpöpperössä vai en, niin kumpi on epäterveellisempää, ottaa mahdollisesti tupla-annos vai olla kokonaan ilman lääkettä yks päivä?

No en ottais sitä mahdollista toista kertaa, eli pienempi paha on olla yksi päivä ilman lääkettä. Varmaan lääkkeen mukana tulleessa tuoteselosteessa kerrotaan.

Apua,, ehdin ottaa lääkkeen!! :(
Lisäks olin jo ehtiny syödä pari leipää, mikä ehkä haittaa sitä?
Tarvii tutkia selostetta jos löydän jostain että mitä vaaroja kummassakin tilanteessa on....

Joo, dosetti vois olla kova sana.. tosin en tiedä viitsiikö yhden lääkkeen takia hankkia. Oisko mitään muuta muistisääntöö? Oon yrittäny esim. että käännän purkin toistepäin ottamisen jälkeen, mutta sitten se pitäs illalla muistaa kääntää taas siihen asentoon mistä tietää että ei oo ottanu... ja se vasta tuppaakin unohtuun. Kalenteri ja rasti joka päivälle kun ottaa? Paitsi että sekin saattaa unohtua....

Tarvii tutkia selostetta jos löydän jostain että mitä vaaroja kummassakin tilanteessa on....

Joo, dosetti vois olla kova sana.. tosin en tiedä viitsiikö yhden lääkkeen takia hankkia. Oisko mitään muuta muistisääntöö? Oon yrittäny esim. että käännän purkin toistepäin ottamisen jälkeen, mutta sitten se pitäs illalla muistaa kääntää taas siihen asentoon mistä tietää että ei oo ottanu... ja se vasta tuppaakin unohtuun. Kalenteri ja rasti joka päivälle kun ottaa? Paitsi että sekin saattaa unohtua....

kaipa sen dosetin voi itekin askarrella? eihän se tartte olla ku 7 pientä lokeroa ma-su -merkinnöin.

Joo hommaa vaan dosetti.

Joo, ei ne dosetit kalliita oo ... mut pitää kai kokeilla niin että laittaa johonki paperille ruudukon ja siihen viikon annokset ja sunnuntaisin laittaa jokaiseen tabletin.

Parempi tosiaan jättää se lääke ottamatta kuin ottaa tuplana, koska jos menee liikatoiminan puolelle arvot niin se voi aiheuttaa sydänoireita ja ne ei ole leikin asia.

Yhteistyössä