Ota noista miehistä selvää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pää sekaisin

Vieras
Tapasin jokunen aika miehen joka on nelisen kk sitten eronnut ja tutustuttiin paremmin ja ollaan vietetty paljon aikaa yhdessä.
Mies sitten avoimesti on puhunut siitä kuinka hankalaa hänen on ollut päästä exästään eroon,kun se kännissä soittelee ja jankkaa miestä takaisin ja sitten selvinpäin haukkuu vain ja sanoo,ettei ikinä vois sitä ottaa takaisin..
Ollaan sovittu,ettei meillä oo mitään vakavaa,mut eipä siltä aina tunnu..
Mies on kovinkin jopa ehkä liiankin kiinnostunut siitä missä milloinkin menen,kenenkin kanssa..monelta pääsen töistä jne jne..
Mies kysyi nyt sit yks pvä et olisinko sen tyttö ja et joko ollaan tai sit ei olla..
Minä siihen sopersin et kai sit ollaan..
Pari päivää sen jälkeen mies laittoi viestin,ettei ole tarkoittanut sanaakaan mitä on mulle sanonut...
Ei tässäkään kaikki..mä huomasin olevani raskaana..ja hölmö menin kertoo tälle miehelle siitä ja nyt taas sama meno jatkuu..
Ja kuulemma suurin syy hänen ja exänsä eroon oli se,et mies tahtoi lasta,mut ex ei..
Mä olen niin sekaisin pääni sisällä nyt just et ei ole tosikaan..

Alkuperäinen kirjoittaja pää sekaisin:
Tapasin jokunen aika miehen joka on nelisen kk sitten eronnut ja tutustuttiin paremmin ja ollaan vietetty paljon aikaa yhdessä.
Mies sitten avoimesti on puhunut siitä kuinka hankalaa hänen on ollut päästä exästään eroon,kun se kännissä soittelee ja jankkaa miestä takaisin ja sitten selvinpäin haukkuu vain ja sanoo,ettei ikinä vois sitä ottaa takaisin..
Ollaan sovittu,ettei meillä oo mitään vakavaa,mut eipä siltä aina tunnu..
Mies on kovinkin jopa ehkä liiankin kiinnostunut siitä missä milloinkin menen,kenenkin kanssa..monelta pääsen töistä jne jne..
Mies kysyi nyt sit yks pvä et olisinko sen tyttö ja et joko ollaan tai sit ei olla..
Minä siihen sopersin et kai sit ollaan..
Pari päivää sen jälkeen mies laittoi viestin,ettei ole tarkoittanut sanaakaan mitä on mulle sanonut...
Ei tässäkään kaikki..mä huomasin olevani raskaana..ja hölmö menin kertoo tälle miehelle siitä ja nyt taas sama meno jatkuu..
Ja kuulemma suurin syy hänen ja exänsä eroon oli se,et mies tahtoi lasta,mut ex ei..
Mä olen niin sekaisin pääni sisällä nyt just et ei ole tosikaan..

Mies tuntuu sekolta. (munkin oli) Mutta lähetään siitä, et nyt hän sais lapsen, haluaisitko hänestä isän?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Haluaisin..
Mutta pelkään,ettei mies ole päässyt exästään yli,enkä mä halua olla mikään korvike..enkä halua yksinhuoltajaksikaan...

Tiedätkö sitä pidätkö lapsen? tULIKO LAPSI YLLÄTYKSENÄ KAIKILLE? (se nyt sit tuli isolla)

En koskaan ole ajatellutkaan tekeväni aborttia..
Ajatuskin kauhistuttaa,mutta sanoin miehelle,etten aio lasta pitää..
Mies ei sanonut asiaan oikeastaan mitään,mutta nyt soittelee jatkuvasti ja kyselee missä menen ja onko mitään ihmeellistä tapahtunut päivän aikana ja haluaa tehdä mulle ruokaa jne..
Kun en nyt ota selvää ollenka siitä mitä toi mies tahtoo..ja olen suoraan kysynyt,mutta välttää vastaamisen heittämällä kysymyksiä takasin tms..

Yhteistyössä