Kiitos vielä kertaalleen kaikista äänistä ja vaivannäöstä äänestäneille
Laitoin viestin sinne Mitäs nyt-palstalle jokunen päivä sitten, mutta sinne taitaa tulla niin paljon viestejä, että olisi saanut olla vähän väliä nostamassa. Joten olkoon nyt.
Hieman kurja olo jäi tuosta äiteen viestistä, mutta ehkä se oli sen tarkoituskin... Selvennyksenä vielä, että kyseessä TODELLAKIN oli oman 61-vuotiaan äitini ilmoittaminen mukaan kilpailuun, enkä ollut itse mitään matkoja itselleni kalastelemassa. En tosiaan itse tässä elämäntilanteessa haaveile edes omista ulkomaanmatkoista tiukalla imetysdieetillä, ennenkuin lasten allergiat vähän helpottaisivat. Ja sitä paitsi kilpailuun pystyi ilmoittamaankin vain äidin/isoäidin, ei itseään. Mutta ilmeisesti äiteee et ollut edes käynyt ko. kilpailuun tutustumassakaan, joten se siitä.
Ja itse ainakin ilmoitin äitini mukaan kilpailuun ihan leikkimielellä, että hauska nähdä, kuinka käy. Ei se niin vakavaa, vaikkei voittaisikaan. Olisi ollut vain mukava suoda äidille pieni (tai vähän isompikin) yllätys. Mutta uskon, että hän ilahtui ihan ajatuksestakin. Ei aina voi voittaa, ei edes joka kerta
Kiva olisi, jos kilpailun voittaisi joku sellainen ihminen, joka kenties muuten ei olisi päässyt matkalle, mutta sitähän ei voi tietää
:flower: