Osuva kommentti statiinien vaaroista aivoille. Itselläkin on kokemusta negavaikutuksista, joten heitin ne apteekin roskikseen selviäkseni hengissä.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
”Samoja iänikuisia mitäänsanomattomia ohjeita ja niitä kirjoitellaan lähes päivittäin. Katsokaas,

terveet ja toimivat aivot, sisältävät suurimmaksi osaksi rasvaa.

Jos ne statiineilla kuivatetaan, ei se vähäinenkään järki voi toimia enää ollenkaan. Kai jokainen on rusinan nähnyt, muistuttaa kuivatettuja aivoja ulkomäöltään.

Miksi alzheimeriin kuolleilta löytyy aina alhaiset kolesteroliarvot, miettikääs sitä.”
 
  • Tykkää
Reactions: setis ja Lispetti
vierailija
”Samoja iänikuisia mitäänsanomattomia ohjeita ja niitä kirjoitellaan lähes päivittäin. Katsokaas,

terveet ja toimivat aivot, sisältävät suurimmaksi osaksi rasvaa.

Jos ne statiineilla kuivatetaan, ei se vähäinenkään järki voi toimia enää ollenkaan. Kai jokainen on rusinan nähnyt, muistuttaa kuivatettuja aivoja ulkomäöltään.

Miksi alzheimeriin kuolleilta löytyy aina alhaiset kolesteroliarvot, miettikääs sitä.”
Tiedän kyllä enkä ikinä aloittaisi lääkitystä. Eivät ole saaneet syödä kananmunia?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja setis
Sain niin pahoja sivuvaikutuksia statiineista, että lopetin statiinien käytön. Jos minulla nyt on hieman korkeampi kolesteroli niin sitten se kuuluu olla niin, koska syön hyvin terveellisesti.

- jatkuva väsymys, autoillessa aloin pilkkimään aamulla kunnon yöunien jälkeen n. 1/2 h kuluttua. Olin esim ajaa moottoritieltä ulos kun lasissa 120 km/h

- lyhytmuisti katosi, sekuntien kuluttua en muistanut mitä toinen sanoi minulle, se aiheutti hämmentäviä tilanteita. Aivoissa kuuluu olla kolesterolia, ja sen alasajo on tosiaan haitallista.

- lihaskipuja jaloissa, on hyvin yleinen ongelma

- olin poissaoleva kotona perheen kanssa, toisissa sfääreissä. Ruokailuun saattoi mennä 45 minuuttia kun olin puoliunessa heti kun olin paikoillani. En reagoinut kun minulle puhuttiin normaalisti, piti korottaa ääntä ennenkuin havahduin

- ensimmäisestä lääkkeestä tuli paha ihottuma koko kehoon

Monet lääkealan ammattilaiset ovat varoitelleet sivuvaikutuksista. Itse sen huomasin ja en ikinä enää aio niitä ottaa

Wiki:
Kolesteroli
Cholesterol.svg

Ominaisuudet
Kemiallinen kaava C27H46O
Moolimassa 386,65 g/mol
Tiheys 1,06 g/cm³
Sulamispiste 147–150 °C
Kiehumispiste 360 °C

Kolesteroli (C27H46O) on ihmisen ja muiden eläinten kudoksissa, etenkin maksassa, tuotettu steroleihin ja steroideihin kuuluva vahamainen ja rasvaliukoinen aine. Kolesteroli on rengasrakenteinen ja tyydyttymätön alkoholi, ja se esiintyy kiteisessä muodossa.

Kolesteroli on ihmisen ja eläinten kaikkien kudosten toiminnalle välttämätön aine, jota esiintyy runsaasti varsinkin äidinmaidossa, rasvakudoksessa, aivoissa, hermoissa, maksassa ja munuaisissa. Usein puhutaan kansanomaisesti "hyvästä" ja "pahasta" kolesterolista, mutta kaikki kolesteroli on silti kemialliselta rakenteeltaan täysin samanlaista.”
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Siinä on riittävästi tiedettä kun huomaa kamalat, jopa hengenvaaralliset sivuvaikutukset itsessään!
Tätä en kiistä lainkaan. Mutta sehän juuri onkin tieteellistä. Havainnoidaan ja selvitetään. Jos lääke aiheuttaa ongelmia ei sitä pidä käyttää. Hoidon ei ole tarkoitus olla pahempi kuin sairaus. Sen sijaan sellainen päättelyketju, että aivot ovat rasvaa ja statiinit varmaan kuivattavat rasvaa ja tuhoavat aivot on jotain ihan muuta.
 
Tätä en kiistä lainkaan. Mutta sehän juuri onkin tieteellistä. Havainnoidaan ja selvitetään. Jos lääke aiheuttaa ongelmia ei sitä pidä käyttää. Hoidon ei ole tarkoitus olla pahempi kuin sairaus. Sen sijaan sellainen päättelyketju, että aivot ovat rasvaa ja statiinit varmaan kuivattavat rasvaa ja tuhoavat aivot on jotain ihan muuta.

Ei se ole päättelyä, se on tiedettä sekin. Tämähän luki yllä

”Kolesteroli on ihmisen ja eläinten kaikkien kudosten toiminnalle välttämätön aine, jota esiintyy runsaasti varsinkin äidinmaidossa, rasvakudoksessa, aivoissa, hermoissa, maksassa ja munuaisissa”

Olin kerran erään niin sanotun toisinajattelijalääkärin vastaanotolla. Valittelin hänelle näistä sivuvaikutuksista jo hän sanoi suoraan että

”ei se ole mikään ihme koska aivot ovat läskiä ja sen vähentäminen vaikuttaa negatiivisesti”

Ja lisään vielä sen verran että kokeilin myös punariisi luontaistuotetta, jolla on samat vaikutukset kolesteroliin, mutta niin oli myös samat ikävät vaikutukset minuunkin. Se olikin viimeinen niitti ja sitten riitti ”lääkitys”.

Huomasin itsekin itsessäni, ja moni tuttava on sanonut että tuo lääkitys vaikuttaa negatiivisesti ihmisen persoonallisuuteen. Se lääkäri jonka puheilla olin, sanoi että on ihan tutkittu juttu, että alhainen kolesterolitaso aiheuttaa joko itsetuhoisuutta tai väkivaltaisuutta.

Eräs lähisukulainen sanoi terveydenhoitajatutun varoitelleen häntä ja puolisoaan, että älkää ikinä syökö kolesterolilääkettä. Hän on kuitenkin nyt aloittanut kuurin ja olen huomannut hänen persoonallisuudessaan ikävän muutoksen

Ja lekurini suusta vielä että USA:ssa nämä arvot on tahallaan satojen miljardien kiilto ”asiantuntijoiden” silmissä on asetettu niin alhaisiksi että käytännössä melkein jokainen joutuu syömään niitä.


Eräs tuttu sanoi että hänen ennen niin leppoisa miespuolinen kaverinsa muuttui todella vittumaiseksi henkilöksi, oli lääkityksen takia aivan kuin toinen ihminen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija

Tutkijoiden mukaan niillä, joilla on korkea LDL-kolesteroli, on suurempi riski sairastua varhain Alzheimerin tautiin kuin niillä, joilla LDL-kolesteroli on mata

Hyvän kolesterolin määrällä ei näyttänyt olevan yhteyttä Alzheimerin tautiin suuntaan eikä toiseen.


Kolesterolilääkkeiden tarkoitus on alentaa ns. huonoa kolesterolia LDL ja parantaa ja nostaa ns hyvää kolesterolia HDL..


Sivuoireena olen kuullut jalkaoireita, jotka voivat olla voimakkaita eivätkä potilaat halua eivätkä voi käyttää kys. lääkkeitä. En tiedä auttaako lääkemerkin vaihtaminen asiaan.
 
vierailija
Ei se ole päättelyä, se on tiedettä sekin.
Ei siinä ole mitään tieteellisyyttä. Minäkin voin väittää, että statiinit laihduttavat koska lihavuus johtuu ihonalaisen rasvakerroksen paksuudesta ja kolesterolia on rasvassa ja statiinit kuivattavat kolesterolia eli siis rasvaa ja kannattaa vetää paljon statiineja, niin saa kireän kropan ja lihakset näkyviin. Mitään tekemistä totuuden tai edes maalaisjärjen kanssa sillä väitteellä ei ole.
 
Sivuoireena olen kuullut jalkaoireita, jotka voivat olla voimakkaita eivätkä potilaat halua eivätkä voi käyttää kys. lääkkeitä. En tiedä auttaako lääkemerkin vaihtaminen asiaan.
Eiköhän se ole niin että kaikki statiinit vaikuttavat samalla lailla riippumatta lääkemerkistä.

Kaverini (68 v) on ylipainoinen ja syö kolesterolilääkettä, hänen lihassärkynsä ovat johtaneet siihen että hän ei kävele enää kuntoilumielessä. Syöksykierre on valmis.

Kerran mentiin yhteen tapahtumaan jossa piti kävellä ehkä 500 metriä, oli todella vaikea kävellä niin hitaasti kuin hän käveli.
 
vierailija
Terveysportin linkkiä ei päästetty läpi, ovat ilmeisesti niin "hämäräperäiset ja tieteellisiin tutkimuksiin perustuvat sivut" eivät kelpaa Kaksplussalle, pitää olla amerikallaista melkeinmustatuntuu tohtorin YouTube sta kopioitua, silloin kelpaa tännekin.

2. yritys ilman linkkiä

Tutkimuksen tulokset vahvistavat kolesterolin ja Alzheimerin taudin sekä verisuoniperäisen dementian välistä yhteyttä.
Kohonnut veren kolesterolipitoisuus keski-iässä tiedetään riskitekijäksi myöhemmän iän dementialle, kognitiiviselle heikentymiselle ja heikommalle suoriutumiselle kognitiivisissa testeissä. Vanhuusiän veren kolesterolipitoisuuden merkitys ei kuitenkaan ole niin selvä. Epidemiologisissa tutkimuksissa sillä ei ole osoitettu yhteyttä kognitioon. Kolesterolipitoisuudet laskevat iän myötä valtaosalla ihmisistä ja etenkin niillä, joille kehittyy dementia tai muu kognitiivinen heikentyminen.
Kolesterolipitoisuuden lasku keski- ja vanhuusiän välissä oli Solomonin mukaan merkitsevästi yhteydessä kohonneeseen heikentyneen kognitiivisen tason riskiin vanhuusiässä, silloinkin kun otettiin huomioon useita sekoittavia tekijöitä. Yhteys ei kuitenkaan ollut merkitsevä niillä, jotka käyttivät kolesterolia alentavaa statiinilääkitystä.
 
Ei siinä ole mitään tieteellisyyttä. Minäkin voin väittää, että statiinit laihduttavat koska lihavuus johtuu ihonalaisen rasvakerroksen paksuudesta ja kolesterolia on rasvassa ja statiinit kuivattavat kolesterolia eli siis rasvaa ja kannattaa vetää paljon statiineja, niin saa kireän kropan ja lihakset näkyviin. Mitään tekemistä totuuden tai edes maalaisjärjen kanssa sillä väitteellä ei ole.
No sinä kiellät tieteelliset faktat, joten on turha jatkaa.

Mutta tietoa janoaville infoa


”Aivosi janoavat rasvoja

Viime vuosien tutkimukset ovat osoittaneet suoliston bakteerikannan valtavan suuren merkityksen aivojen toiminnalle ja mielen hyvinvoinnille. Jos bakteerikanta voi hyvin, on odotettavissa vilkkaampaa järjenjuoksua ja rauhallisempi mieliala. Tässä pääsee miltei jo unohtumaan, kuinka tärkeitä rasvat ovat aivoille.

Aivojen rasvat

Aivojen kuiva-aine koostuu noin 60 %:sti rasvoista ja ne uusiutuvat jatkuvasti, aivan kuten muukin keho. Jokaisen solun uusiutumiseen tarvitaan rasvoja ja aivosolujen uusiutumiseen vielä enemmän. Rasvahapot toimivat tärkeinä rakenneosina aivoissamme.”

 
vierailija
Sekin on joku mallinnus eikä muuta

Tutkijoiden mukaan niillä, joilla on korkea LDL-kolesteroli, on suurempi riski sairastua varhain Alzheimerin tautiin kuin niillä, joilla LDL-kolesteroli on mata

Hyvän kolesterolin määrällä ei näyttänyt olevan yhteyttä Alzheimerin tautiin suuntaan eikä toiseen.


Kolesterolilääkkeiden tarkoitus on alentaa ns. huonoa kolesterolia LDL ja parantaa ja nostaa ns hyvää kolesterolia HDL..


Sivuoireena olen kuullut jalkaoireita, jotka voivat olla voimakkaita eivätkä potilaat halua eivätkä voi käyttää kys. lääkkeitä. En tiedä auttaako lääkemerkin vaihtaminen asiaan.
 
vierailija
Eiköhän se ole niin että kaikki statiinit vaikuttavat samalla lailla riippumatta lääkemerkistä.

Kaverini (68 v) on ylipainoinen ja syö kolesterolilääkettä, hänen lihassärkynsä ovat johtaneet siihen että hän ei kävele enää kuntoilumielessä. Syöksykierre on valmis.

Kerran mentiin yhteen tapahtumaan jossa piti kävellä ehkä 500 metriä, oli todella vaikea kävellä niin hitaasti kuin hän käveli.
nopeesti menee asunnot myyntiin tuolla systeemillä.
 
vierailija
No sinä kiellät tieteelliset faktat, joten on turha jatkaa.
Ei kyllä se näemmä olet sinä, joka kieltää tieteelliset faktat. Tai pikemminkin pitäisi sanoa, että keksit tieteellisiä faktoja. Se että rasvalla, kolesterolilla ja statiineilla on joskus joku yhteys ei tarkoita sitä, että niillä olisi aina yhteys. Muuten tosiaan statiineilla olisi helppo laihduttaa koska ihan samalla tavalla kun statiinilääkitys ap:n mukaan kuivattaa aivot rusinaksi, se luonnollisesti kuivattaa ihon rasvakerroksenkin rusinaksi. Niin ja tietenkin parantaa rasvamaksan kuivattamalla viskeraalirasvan rusinaksi. On se uskomaton keksintö!

Mutta en jaksa tästä sen enempää vängätä. Fiksut tietävät muutenkin miten asiat ovat.
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Sain niin pahoja sivuvaikutuksia statiineista, että lopetin statiinien käytön. Jos minulla nyt on hieman korkeampi kolesteroli niin sitten se kuuluu olla niin, koska syön hyvin terveellisesti.

- jatkuva väsymys, autoillessa aloin pilkkimään aamulla kunnon yöunien jälkeen n. 1/2 h kuluttua. Olin esim ajaa moottoritieltä ulos kun lasissa 120 km/h

- lyhytmuisti katosi, sekuntien kuluttua en muistanut mitä toinen sanoi minulle, se aiheutti hämmentäviä tilanteita. Aivoissa kuuluu olla kolesterolia, ja sen alasajo on tosiaan haitallista.

- lihaskipuja jaloissa, on hyvin yleinen ongelma

- olin poissaoleva kotona perheen kanssa, toisissa sfääreissä. Ruokailuun saattoi mennä 45 minuuttia kun olin puoliunessa heti kun olin paikoillani. En reagoinut kun minulle puhuttiin normaalisti, piti korottaa ääntä ennenkuin havahduin

- ensimmäisestä lääkkeestä tuli paha ihottuma koko kehoon

Monet lääkealan ammattilaiset ovat varoitelleet sivuvaikutuksista. Itse sen huomasin ja en ikinä enää aio niitä ottaa

Wiki:
Kolesteroli
Cholesterol.svg

Ominaisuudet
Kemiallinen kaava C27H46O
Moolimassa 386,65 g/mol
Tiheys 1,06 g/cm³
Sulamispiste 147–150 °C
Kiehumispiste 360 °C

Kolesteroli (C27H46O) on ihmisen ja muiden eläinten kudoksissa, etenkin maksassa, tuotettu steroleihin ja steroideihin kuuluva vahamainen ja rasvaliukoinen aine. Kolesteroli on rengasrakenteinen ja tyydyttymätön alkoholi, ja se esiintyy kiteisessä muodossa.

Kolesteroli on ihmisen ja eläinten kaikkien kudosten toiminnalle välttämätön aine, jota esiintyy runsaasti varsinkin äidinmaidossa, rasvakudoksessa, aivoissa, hermoissa, maksassa ja munuaisissa. Usein puhutaan kansanomaisesti "hyvästä" ja "pahasta" kolesterolista, mutta kaikki kolesteroli on silti kemialliselta rakenteeltaan täysin samanlaista.”

Väsymys, lyhytmuistin katoaminen, ihottuma, jalkakivut voivat johtua ihan muustakin kuin kolesterolilääkkeistä. ehkä verensokeri on ollut myös koholla. Olet tupakoinnut.

Jos olet tehnyt kertoamiasi hyviä muutoksia elämäntapoihisi, voit myös paremmin ilman lääkettä. Ne olisi pitänyt tehdä ennen lääkkeiden aloittamista/kokeiluja.

Jos nyt liikuntaa harrastat enemmän, olet tarkistanut ruokavaliotasi ja paino on pudonnnut, nukut paremmin, uupumus on vähentynyt ja pystyt keskittymään paremmin. Et enää kuorsaa ja eikä ole uniapneaa, eikä ole päiväväsymystä. Ehkä jalkaoireita tulee lääkkeistä esim. tupakoiville potilaille, joilla on muutenkin huono verenkierto jaloissa alunperinkin eivät harrasta liikuntaa.

Ja näinhän on tarkoituskin elämäntapamuutoksilla, ihminen tekee hyviä elämäntapamuutoksia ettei tarvitse näitä lääkkeitä. Kaikki ei siihen pysty eikä geenejään voi vaihtaa.
 
”Samoja iänikuisia mitäänsanomattomia ohjeita ja niitä kirjoitellaan lähes päivittäin. Katsokaas,

terveet ja toimivat aivot, sisältävät suurimmaksi osaksi rasvaa.

Jos ne statiineilla kuivatetaan, ei se vähäinenkään järki voi toimia enää ollenkaan. Kai jokainen on rusinan nähnyt, muistuttaa kuivatettuja aivoja ulkomäöltään.

Miksi alzheimeriin kuolleilta löytyy aina alhaiset kolesteroliarvot, miettikääs sitä.”
Se on juuri näin, kiitos.

Statiinit ovat yhtä suosittuja kuin opioidit oli jenkkilässä vielä hetki sitten.
 
Käsittmätöntä miten ihmiset saadaan helposti aivopestyä, ottakaa vähän lisää vaikka opioidejakin niin saat vieläkin lennokkaammat jutut.

Kannattaa miettiä kuka maksaa tutkimukset ja mitä myydään ”parantumattomille sairaille” joiden oireita ”lääkitään”, puuttumatta juurisyihin.
 
Se löytyi täältä

ap

Kyllä!
Mutta, taas unohtui liikunnan lisäksi tärkein, eli ruokavalio! ”Monipuolisesti” ei riitä, täytyy osata katsoa esim, että saa oikeassa suhteessa rasvahappoja, esim. O3 ja O6 = 1:1.

(tässä infoa, mutta kannattaa pyrkiä saamaan nämä luonnollisesti esim. kalasta jne)

Suolisto on ihmisen toiset aivot ja on tutkittu, että suoliston hyvinvoinnilla on merkittävä vaikutus mielenterveyteenkin, puhumattakaan leaky gut syndroomasta mihin me sairastutaan huonon ruokavalion vuoksi enenevässä määrin! Muistakaa että suoli on vain yhden solun paksuinen, sitä täytyy hoitaa ja helliä!

Kun katsotte marketteihin on päivän selvää, että ihmiset syövät enimmäkseen roskaa! Noh, ei ihme, että meillä on Euroopan eniten suolistosaiuksia!

Toki antibiootit ja muut aiheuttavat meille liian suppeaa suolistomikrobiaa, sen vuoksi on äärimmäisen tärkeää kasvattaa suolistomikrobiaa eri keinoin.
 
vierailija
Käsittmätöntä miten ihmiset saadaan helposti aivopestyä, ottakaa vähän lisää vaikka opioidejakin niin saat vieläkin lennokkaammat jutut.

Kannattaa miettiä kuka maksaa tutkimukset ja mitä myydään ”parantumattomille sairaille” joiden oireita ”lääkitään”, puuttumatta juurisyihin.
nuo jutut menee ainakin kolmannessa polvessa mut ei ne sitä tiedä
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sain niin pahoja sivuvaikutuksia statiineista, että lopetin statiinien käytön. Jos minulla nyt on hieman korkeampi kolesteroli niin sitten se kuuluu olla niin, koska syön hyvin terveellisesti.

- jatkuva väsymys, autoillessa aloin pilkkimään aamulla kunnon yöunien jälkeen n. 1/2 h kuluttua. Olin esim ajaa moottoritieltä ulos kun lasissa 120 km/h

- lyhytmuisti katosi, sekuntien kuluttua en muistanut mitä toinen sanoi minulle, se aiheutti hämmentäviä tilanteita. Aivoissa kuuluu olla kolesterolia, ja sen alasajo on tosiaan haitallista.

- lihaskipuja jaloissa, on hyvin yleinen ongelma

- olin poissaoleva kotona perheen kanssa, toisissa sfääreissä. Ruokailuun saattoi mennä 45 minuuttia kun olin puoliunessa heti kun olin paikoillani. En reagoinut kun minulle puhuttiin normaalisti, piti korottaa ääntä ennenkuin havahduin

- ensimmäisestä lääkkeestä tuli paha ihottuma koko kehoon

Monet lääkealan ammattilaiset ovat varoitelleet sivuvaikutuksista. Itse sen huomasin ja en ikinä enää aio niitä ottaa

Wiki:
Kolesteroli
Cholesterol.svg

Ominaisuudet
Kemiallinen kaava C27H46O
Moolimassa 386,65 g/mol
Tiheys 1,06 g/cm³
Sulamispiste 147–150 °C
Kiehumispiste 360 °C

Kolesteroli (C27H46O) on ihmisen ja muiden eläinten kudoksissa, etenkin maksassa, tuotettu steroleihin ja steroideihin kuuluva vahamainen ja rasvaliukoinen aine. Kolesteroli on rengasrakenteinen ja tyydyttymätön alkoholi, ja se esiintyy kiteisessä muodossa.

Kolesteroli on ihmisen ja eläinten kaikkien kudosten toiminnalle välttämätön aine, jota esiintyy runsaasti varsinkin äidinmaidossa, rasvakudoksessa, aivoissa, hermoissa, maksassa ja munuaisissa. Usein puhutaan kansanomaisesti "hyvästä" ja "pahasta" kolesterolista, mutta kaikki kolesteroli on silti kemialliselta rakenteeltaan täysin samanlaista.”
Luojalle kiitos meillä on helppo pääsy tiedon pariin nykyään! Onneksi jätit nuo myrkyt!

Ei tarvitse sokeasti uskoa lääkäreihin. Eiväthän he sille mitään voi, että joutuvat toteuttamaan suunnitelmaa sen kummemmin kyseenalaistamatta? Voisivat kyllä tehdä hanakammin valituksia ja puuttua, sen kyllä sanon! Että joku vastuu heilläkin sentään!

Onneksi on lääkäreitä, jotka ovat ottaneet elämän tehtäväkseen kyseenalaistaa ja he kertovat tästä ihmisille!❤ Oli sitten kyseessä koronarokote, statiinit tai mikä hyvänsä lääketeollisuuden kotkotus!

Eritoten nämä lääkärit ovat nostaneet älämölön siitä, että lääkärit eivöt enää lainkaan keskity juurisyihin vaan lennosta kirjoittelevat vain reseptejä jotta lääkefirmat saavat lihavan lompsan. Edes se ei herättele vaikka ravintosuositukset/tutkimus/lääkefirmat ovat todistetusti kytköksissä toisiinsa!

Jäävejä ihmisiä istuu vähän joka pallilla!!!
Ja hyväuskoiset aivopestyt kansalaiset kuuntelevat ”itseään fiksumpia” koska luulevat että heidän tuntumukset ja ajatukset ovat tyhmän ihmisen harhaluuloja!
 

Tutkijoiden mukaan niillä, joilla on korkea LDL-kolesteroli, on suurempi riski sairastua varhain Alzheimerin tautiin kuin niillä, joilla LDL-kolesteroli on mata

Hyvän kolesterolin määrällä ei näyttänyt olevan yhteyttä Alzheimerin tautiin suuntaan eikä toiseen.


Kolesterolilääkkeiden tarkoitus on alentaa ns. huonoa kolesterolia LDL ja parantaa ja nostaa ns hyvää kolesterolia HDL..


Sivuoireena olen kuullut jalkaoireita, jotka voivat olla voimakkaita eivätkä potilaat halua eivätkä voi käyttää kys. lääkkeitä. En tiedä auttaako lääkemerkin vaihtaminen asiaan.
Olisikohan tässä sinulle uutta tietoa?
Kun sinua ilmeisesti asia kiinnostaa niin ehkäpä sinua kiinnostaa myös tämä?


Tai, jos et katso videoita niin tässä jotakin:
 
vierailija
Olisikohan tässä sinulle uutta tietoa?
Kun sinua ilmeisesti asia kiinnostaa niin ehkäpä sinua kiinnostaa myös tämä?


Tai, jos et katso videoita niin tässä jotakin:


Olet aika jännä tyyppi, suhun uppoaa ihan kaikki ja varsinkin ulkomailta tuotetut muka - "tieteelliset" jutut. Lääketieteelliset julkaisut ja tutkimukset ovat huuhaata ja täynnä salaliittoteorioita ja näille pitäisi avata silmänsä. Niitä pitää tietenkin myös kriittisesti katsoa.

Mutta... Eikö yhtään väläytä aivoissa, että Dr. Sten Ekberg ei ole lääkäri, vaan kiropraktikko.

Onko tämä luotettavampaa?
 

Yhteistyössä