Osuuspankin avainlukujä jäljellä 0kpl, onko pakko mennä konttoriin hakemaan uusi vai voiko soittaa johonkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dalkm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten niin et pääse verkkopankkiin? Ei minulla ole tarvinnut tuota avainlukukorttia mitenkään vaihtaa, sen kun vaan olen naputellut vaaditun luvun uudesta kortista kun entisestä luvut loppuneet.

Olet käyttänyt avainlukulistasi loppuun.

Saat avainlukulistan käyttöösi käymällä henkilökohtaisesti Osuuspankin konttorissa. Ota voimassa oleva henkilöllisyystodistuksesi mukaan.

Tuollainen teksti minulle tulee...

[QUOTE="a p";30804142]Olet käyttänyt avainlukulistasi loppuun.

Saat avainlukulistan käyttöösi käymällä henkilökohtaisesti Osuuspankin konttorissa. Ota voimassa oleva henkilöllisyystodistuksesi mukaan.

Tuollainen teksti minulle tulee...[/QUOTE]

no eikös tossa sanota ihan selvästi että konttoriin mentävä. Siispä sinne hakemaan uusi lista.

[QUOTE="a p";30804142]Olet käyttänyt avainlukulistasi loppuun.

Tuollainen teksti minulle tulee...[/QUOTE]

No eikö tuossa oo aika selvät ohjeet? Niitä lukuja tarvii säästää 2, että saa vaihdettua uuden lukulistan käyttöön ilman visiittiä pankkiin.

[QUOTE="Jenis";30804207]No eikö tuossa oo aika selvät ohjeet? Niitä lukuja tarvii säästää 2, että saa vaihdettua uuden lukulistan käyttöön ilman visiittiä pankkiin.[/QUOTE]

Itseasiassa 1 riittää.

Muistan vain joskus, että soittamalla ne on saanut vaihdettua listan siihen uuteen suoraan mikä on tullut postissa. Mutta tästä on aikaa ainakin 8 vuotta, joten en tiedä että miten nykyään

[QUOTE="a p";30804223]Itseasiassa 1 riittää.

Muistan vain joskus, että soittamalla ne on saanut vaihdettua listan siihen uuteen suoraan mikä on tullut postissa. Mutta tästä on aikaa ainakin 8 vuotta, joten en tiedä että miten nykyään[/QUOTE]

Suora lainaus Osuuspankin sivuilta:

Lista on vaihdettava ennen kuin sillä olevat lukuparit on käytetty loppuun, tarvitset vaihtoon 2 lukuparia.

[QUOTE="Jenis";30804232]Suora lainaus Osuuspankin sivuilta:

Lista on vaihdettava ennen kuin sillä olevat lukuparit on käytetty loppuun, tarvitset vaihtoon 2 lukuparia.[/QUOTE]

No viimeksi kun kävi niin, että oli vain yksi luku jäljellä niin soitin asiakaspalveluun ja sieltä neuvoi, miten voi vaihtaa niin että yksi luku riittää.

Aloitussivusta kun painaa suoraan sinne vaihda listaa niin onnistuu yhdelläkin luvulla

No nyt sinulla ei ole enää yhtään jäljellä ja siksi sinun pitää mennä käymään siellä konttorissa. Voit ottaa konttorista jo valmiiksi pari avainlukulistaa mukaan.. ja muista vaihtaa ennen kuin kaikki avainluvut on käytetty. Senhän voi vaihtaa jo silloin kun on 24 tai 7 avainlukua jäljellä.. ei tarvitse odottaa viime hilkuille saakka :D ;)

Yhteistyössä