Osuuspankin asiakkaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanainen

Vieras
onkos täällä op:n asiakkaita paikalla? On alkanut tuo Nordean palvelu ärsyttämään oikein urakalla ja nyt on mietinnässä pankin vaihto. Ja koska Samposta en oo ikinä kuullut mitään positiivista, niin mietittiin nyt sitten osuuspankkia..

Eli, onko palvelu hyvää? Ja ootteko kilpailuttanut asuntolainoja, miten op on pärjännyt vertailussa..?

Kiitos jos joku viitsii vastata :)

Mie oon ollu OP:n asiakas 10 vuotta ja erittäin tyytyväinen oon ollu...enkä pois vaihtais... Joskus olin säästöpankin, ku äiti siel töissä, mut vaihdoin, ku ei vaan ollu hyvä...yks laina otettiin jokunen vuos sitten äitin kautta säästöpankista, mut kun laina saatiin poismaksettua, ni loppu säästöpankin tilitkin...ei vaan tosiaan tykätä...

OP:ssa palvelu on ollu tosi hyvää aina.

Ei oo mitään valittamista. Aina kun soittaa pankkiin, saa Ihmisen kiinni eikä jotain vastaajakonetta. Ellei saa "omaa" virkailijaa heti kiinni, voi jättää soittopyynnön ja on aina palannut asiaat tosi pian. Eli palvelu on ollut hyvää ja henkilökohtaista. Asuntolainan marginaali meillä on 0,35 eli ihan ok kai sekin. Nettipalvelu on toiminut moitteetta. Ei valittamista. PS. En ole OP:ssa töissä vaikka kehuinkin :laugh:

mie oon ollu OP:n asiakas jo 34 vuotta, hyvin pelittää, ei ongelmia.

jos et OP:iin halua vaihtaa niin Handelsbanken on kanssa yksi varteenotettava vaihtoehto joka kannattee kanssa käyä läpi ;)

mä oon ollu asiakas jo yli 20vuotta,pelkkää hyvää sanottavaa. mies vaihtoi muutama vuosi sitten kans op:n kun saatiin sen verran parempi lainatarjous sieltä kun mitä samposta.

:D Täällä kanssa yksi tyytyväinen "jäsen" OP:ssa ja tuolla jäsenyydellä saapi etuja just lainoissa yms. Kannattaa sitä sitten samalla kysyä, jäsenyys maksaa , taitaa olla pankkikohtainen, mutta rahat saapi takaisin kun luopuu jäsenyydestä.

Kilpailutettiin alkuvuodesta lainoja Sampo, Nordea, Aktia ja Osuuspankki. Meille kiistatta parhaimman lainatarjouksen teki osuuspankki ja kummankin tilit siirrettiin lainan myötä Osuuspankkiin. Mitään negatiivista ei 4 kuukauden kokemuksella ole sanottavaa.

Yhteistyössä