Ostoilmoitus kirppiksellä ja joku tarjoaa jotain, mitä teet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Jos sulla on ostoimoitus tuolla kirppiksellä ja saat yksityisviesteinä tarjouksia, niin vastaatko jotain? Mua ärsyttää, kun useimmat ei vaivaudu vastaamaan edes että ei kiitos. Itse vastaan kaikille, koska mun mielestä se on kohteliasta. Olenko ainoa joka näin tekee? Kun mulle ei ikinä kukaan vastaa mitään.

Kovin monelle ei näytä olevan selvää, että olisi tosiaan kohteliasta vastata edes se "ei kiitos". Selitelläkään ei tarvitse, kunhan ilmoittaisi edes tuon verran.
Itseäni korpeaa aivan tajuttomasti kun ei kuulu mitään, ei siis yhtään mitään, vaikka olen tarjonnut haettua vaatetta/tmv. kuvien, paikkakuntatiedon ja hintapyynnön kanssa.
Yhden kanssa piti olla selvä kauppa, mutta tyyppi jätti yht'äkkiä kaupanteon kesken mitään ilmoittamatta, vaikka oli niin kiinnostunut myynnissä olevasta tuotteesta.
Perskuta :(!!!

No se vasta mukavaa onkin kun haluat ostaa jotain, joku tarjoaa jotain ja olet kiinostunut, myyjästä ei enää kuulukaan mitään! Sit parin kyselyviestin jälkeen saattaa tulla vastaus, että tuote on jo myyty!

No se vasta mukavaa onkin kun haluat ostaa jotain, joku tarjoaa jotain ja olet kiinostunut, myyjästä ei enää kuulukaan mitään! Sit parin kyselyviestin jälkeen saattaa tulla vastaus, että tuote on jo myyty!

Yhteistyössä