Ostivatko teidän vanhemmat teille alkoholia, kun olitte alaikäisiä? Entäs joku muu?

Äiti taisi pari viinipulloa ostaa kun olin 16-17v. Kaverit haki tai poikaystävä, myös spugeja ollaan lahjottu alkoon useasti. Ikävä kyllä hakuehtona oli paikallisella spurgulla iso hörppy suoraan pullosta. :snotty: Oi niitä aikoja!

Vanhemmat ei ostaneet eikä tarjonneetkaan ennenkun täytin 18v.
Enon vaimo joskus tarjosi viiniä tai siideriä kun 15-16veenä niillä kävin, mut ei ikinä ostanu. En mie muutenkaan kauheesti tuota alkoa sillon teinivuosinakaan käyttäny.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei ostanut vanhemmat, joskus paikkakunnan spuget haki, kun sokkarin kulmilla notkuttiin ja
yleensä jollain oli joku tuttu, joka oli jo täysikänen...ja voi jee et sillon oli karjalan kolmonen halpaa..
viidelläkympillä sai 10 keskaria kaverit tai tarpeeksi vanhoilta näytt ja muovipussin :D
Oi niitä kultaisia nuoruus vuosia :D

Ei munkaan vanhemmat ostaneet, täysikäiset kaverit tai tarpeeksi vanhoilta näyttävät kaverit ostivat. Itse olin niiin babyface etten saanut edes tupakkaa kiskalta ilman papereita, tai bussikorttia näytin! :LOL:

vv
Eivät ostaneet, mutta sain ruokailun yhteydessä viiniä juhlapäivinä jo hyvin nuoresta. Milloin kukakin kaverin poikaystävä haki, mutta en kyllä alaikäisenä koskaan juonut paria siideriä enempää.

Nuoremmille veljilleni en koskaan hakenut, eivätkä kyllä edes pyytäneet. Oman lapsen kanssa aion pitää samanlaisen linjan kuin vanhempani pitivät. Minusta se oli erittäin onnistunut.

vieras
Minulle äiti osti viinipullon kun pääsin ala-asteelta - 12 vuotiaana :snotty:

Nuorena aloin ja mitta tuli täyteen jotakuinkin 19 vuotiaana alkoholistiäitin krapuloita hoitaessa. Sen jälkeen muutaman kerran ollut hiprakassa, kännissä en kertaakaan =)

vieras
Ei ostanut mun vanhemmat.
Itse sain ostettua kaljaa Siwasta kun olin 16-17v.Oli kiva ostaa jotain 12-16 pulloa kun kaverillekin ostin.
Ja välillä yksi tuttu osti Alkosta viiniä.

Yhteistyössä