Ostinpa tänään valmista mannapuuroa ja riisipuuroa, saa nähdä miltä ne maistuu :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
En minä jaksa alkaa itse väsäämään, etenkään tuota mannapuuroa en ala tekemään, joskus olen yrittänyt ja saan sen aina palamaan pohjaan.

Noi on sopivan pieniä pakkauksia, että riittää just mulle ja poitsulle aina silloin tällöin :)

En minä jaksa alkaa itse väsäämään, etenkään tuota mannapuuroa en ala tekemään, joskus olen yrittänyt ja saan sen aina palamaan pohjaan.

Ei mannapuuro pohjaan pala, kun sitä pohjaa myöte sekoittaa. Itse aina kuumenna tilkan vettä levy 6lla kiehuvaksi ja sitten vasta laitan maidon, niin ei kestä niin kauaa ennenkuin kiehuu. Kiehuvaksi asti en edes odota ennenkuin lisään ryynit, koska ryynien kanssa se kiehuu nopeammin.

Tänään meinasin tehdä, mut katsoin et jotain oli ryynien mukana kattilassa, oli karvamato.
Sit katsoin spelt hiutaleet, niissä oli useita karvamatoja, samaten speltsuurimoissa. Niin jäi puurot tekemättä ja 4 pakettia meni roskiin karvamatojen takia

[QUOTE="kokki";23013043]Mannapuuro kannattaa keittää punaiseen maitoon niin ei pala pohjaan. Eilen viimeksi keitin ja lapset söi kaikki.[/QUOTE]

punaiseen maitiin tai teflonkattilalla

[QUOTE="vieras";23013145]punaiseen maitiin tai teflonkattilalla[/QUOTE]

Usein ostankin punaista maitoa ja teflonkattilassa teen, mutta silti se jämähtää sinne pohjaan, mä en ole mikään kokki kolmonen :)

Yhteistyössä