M
"mmm"
Vieras
Ja minäkään en koskaan ollut hyppykiikussa, ja opin kävelemään vähän alta 9 kuukautisena.
Ja mun äiti täysimetti mua niin opin tekemään kärrynpyöriä 7 kuukautisena.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja minäkään en koskaan ollut hyppykiikussa, ja opin kävelemään vähän alta 9 kuukautisena.
Ja minä hölmö kun luulin että kävelemään oppii sitten kun siihen on valmis! Se onkin hyppykiikuttamisesta/kiikuttamattomuudesta kiinni! |O
No teillä olikin varmaan sit monta käsiparii kotona kannattelemas lasta. Meil on vaan kaksi käsiparia, niin vähän vaikee ja päivisin vaan yks! Hyppykiikku on niin kätsy, ku Daniel tykkää ja jalat vahvituu...
Voi kuules!! Mun kaveri just sanoi, että hänen tyttönsä oppi kävelemään 11kk iässä, vaikka hän itse oppi kävelemään vasta 1v. 2kk iässä, joten kylläpä se ilmeisen hyvin vaikuttaa kävelyyn oppimiseen. Ja ei hän ei varvistele vaan kävelee kuin mallit catwalkilla.![]()