Ostinpa eilen hyppykiikun lapselleni 4kk! Innosta pinkeenä se pomppii hyppykiikussa :D

• Viestiketjun aloittaja Äiti 23v.
  • Ensimmäinen viesti
voi olla tottakin
Mä melkein voisin epäillä et tää on mun tuttu, muttaalotus on pari vuotta myöhässä ja lapsen nimikin poikkeaa yhdellä kirjaimelöa. Mun tuttu siis roikotti poikaansa vauvana useita tunteja päivässä hyppykiikussa, jopa niin pitkään että lapsi nukahti siihen kiikkuun. Sama tyyppi antoi myös lapsensa kylpeä ilman jatkuvaa valvontaa heti kun vauva oppi istumaan. Näistä ja muistakin älyttömyyksistä laitteli sitten kuvia facebookiin ja suuttui kun asiasta hänelle huomautettiin.

"Henna"
Meilläkin on Daniel <3 joka rrrakastaa omaa hyppykiikkua ja haluis olla siinä AINA! <3 <3 <3 Meidän Dani on 7 kuyukautta ja on hypellyt vasta kuukauden kun saatiin hyppis lahjaksi kummeilta! :)

ei tää välttämättä oo provo vaikka älyttömältä kuulostaakin. onhan sitä kaikennäköstä. noin pienihän vaatii paljon syliä, pannaan sinne hyppimään puoleks tunniks niin pääsee ite helpommalla. valitettavasti tätä joutuu sitten katumaan kun lapsi ei lähdekään ajallaan kävelemään.
ei oo meidän lapsia laitettu hyppykiikkuihin eikä kävelytuoleihin

"vieras"
Voi kuules!! Mun kaveri just sanoi, että hänen tyttönsä oppi kävelemään 11kk iässä, vaikka hän itse oppi kävelemään vasta 1v. 2kk iässä, joten kylläpä se ilmeisen hyvin vaikuttaa kävelyyn oppimiseen. Ja ei hän ei varvistele vaan kävelee kuin mallit catwalkilla. :)
Onhan tämä provo? Onhan? Ensinnäkin 11kk ei ole poikkeuksellisen aikaisin, vaan normaali aika alkaa kävelemään. Samoin on 1v2kk. Se on yksilöllistä, eikä kyseessä ole mikään kilpailu. Sama se vaikka Nico-Petteri oppis kävelemään 2 vuoden iässä, hän ehtii kuitenkin kävellä lopun elämäänsä. Se sun kersas ei ole mitenkään poikkeuksellisen hieno oppii se kävelemään minkä ikäisenä tahansa, vaikka kuinka aikaisin. En ymmärrä miksi ajattelet niin ja sysäät paineita lapsellesi. Nyt sen pitäis oppia kävelemään aikaisin, kenties puhumaan aikaisin ja mitä vielä.. myöhemmin odotukset ovat muunlaisia. Kenties odotat että hän alkaa lukea aikaisin, laskemaan aikaisin.. Annahan lapsesi kehittyä rauhassa omaan tahtiin. Kaikki ne lapset kehittyy eikä sillä ajankohdalla ole merkitystä siihen onko lapsesi ainutlaatuinen ja erinomainen.

aloittaja...
[QUOTE="vieras";25608835]Onhan tämä provo? Onhan? Ensinnäkin 11kk ei ole poikkeuksellisen aikaisin, vaan normaali aika alkaa kävelemään. Samoin on 1v2kk. Se on yksilöllistä, eikä kyseessä ole mikään kilpailu. Sama se vaikka Nico-Petteri oppis kävelemään 2 vuoden iässä, hän ehtii kuitenkin kävellä lopun elämäänsä. Se sun kersas ei ole mitenkään poikkeuksellisen hieno oppii se kävelemään minkä ikäisenä tahansa, vaikka kuinka aikaisin. En ymmärrä miksi ajattelet niin ja sysäät paineita lapsellesi. Nyt sen pitäis oppia kävelemään aikaisin, kenties puhumaan aikaisin ja mitä vielä.. myöhemmin odotukset ovat muunlaisia. Kenties odotat että hän alkaa lukea aikaisin, laskemaan aikaisin.. Annahan lapsesi kehittyä rauhassa omaan tahtiin. Kaikki ne lapset kehittyy eikä sillä ajankohdalla ole merkitystä siihen onko lapsesi ainutlaatuinen ja erinomainen.[/QUOTE]

En mä aseta Danskulle paineita! Daniel saa kehittyä omaan tahtiinsa kuten tähänkin mennessä. :) Pahoittelut, jos vaikutti siltä, että mun mielestä danskun pitäis kävellä jo 8kk iässä, mutta ei tartte! :D :D

Yhteistyössä