Ostinko nyt väärää!!!

• Viestiketjun aloittaja Suolasaippua
  • Ensimmäinen viesti
Suolasaippua
Onko teillä kellään kokemusta suolasaippuasta, siis kasvojen ihon hoidossa? Olen kuullut monta hyvää ja nyt ostin sellaisen Ruohonjuuresta, mutta sainko vääränlaisen? Ostamani on ihan "saippua", eli vaahtoaa (ei pitäisi olla kuivattava, on öljyjä yms mutta ihan saippua kuitenkin). Arveluttaa kasvoihin käyttää!! Varsinkin kun sittemmin luin, että suolasaippua on semmoinen karkea suolakimpale vaan eikä tuommoinen saippuamainen ollenkaan. Auttakaas nyt tietämätöntä!

Kyllä sait ihan oikean saippua. Tuon ei kuulu edes vaahdota. En kyllä kasvoille heti laittaisi vaan testaisin ensin muualle ihoon. Itse käytän ns. Kivideodoranttia, joka on myös mineraalisuolasta ja se tuntuu raapivan kainaloita varsinkin jos olen höylännyt kainalot juuri hetki sitten. Toki runsas deodorantin kostuttaminen auttaa.

"alkup."
Kyllä sait ihan oikean saippua. Tuon ei kuulu edes vaahdota. En kyllä kasvoille heti laittaisi vaan testaisin ensin muualle ihoon. Itse käytän ns. Kivideodoranttia, joka on myös mineraalisuolasta ja se tuntuu raapivan kainaloita varsinkin jos olen höylännyt kainalot juuri hetki sitten. Toki runsas deodorantin kostuttaminen auttaa.
Ei kun tuo minun ostama nimenomaan vaahtoaa, tuntuu kaikin puolin semmoiselta pehmeältä ja rasvaiselta tavalliselta saippualta, ei missään nimessä ole karkeaa.

vieras 2
Ostit väärän saippuan. Tarkoittamasi suolasaippua on 100 prosenttista himalajansulaa, sellainen kova suolakimpale. Googlaa ja katso miltä se näyttää. Ruohonjuuressa myydään ja taitaa olla tämän kuun tarjoustuotekin. Itse olen käyttänyt sitä atooppiselle, kuivalle iholleni. Ei se mikään ihmelääke ole, mutta ihan ok tuote.

Yhteistyössä