Ostin vuosi sitten uuden pöytäkoneen (joss Windows 8) ja nyt sanoo, että Word-ohjelma pitäisi uusia ja maksaa??

  • Viestiketjun aloittaja Mitä pitää tehdä?!
  • Ensimmäinen viesti
Jos siinä koneen mukana tuli vain ms-officen kokeiluversio? Mulla oli ainakin läppärissä sellanen, että sitä sai vapaasti käytellä 3kk ekasta avaamisesta ja sitten olis pitänyt ostaa lisenssi.. En ostanu lisenssiä, kun tuo ilmainen Open Office on mun tarpeisiin ihan riittävä..

Mulla se ohjelma kyllä varoitteli ajan loppumisesta ja huomautteli asiasta jatkuvalla syötöllä, että en tiiä, voiko jäädä huomaamatta, jos on kokeiluversio..
 
ap.
Mä ostin ton ohjelman silloin vuosi sitten. Tilasin siis paketin, josta asensin em. ohjelmat koneelle. Tässä paketissa lukee "tuoteavain, ei sisällä levyä. 1 vuoden tilaus." WTF?!

Kovin kummoinen nörtti en ole, joten enpä tilatessa oikein ymmärtänyt, että tästä lystistä joutuis maksamaan joka vuosi :kieh:
 
"Juulianna"
Mä olen asentanut koneeseen libre officen. Pitää vain muista tallentaa kaikki doc-muotoisena niin saa auki muillakin koneilla. On siis ilmainen tuo ohjelma, toimii hyvin ja hyvin samanlainen kuin word. Suosittelen.
 
Aet
Ne on nuo Windows-ohjelmat menneet juuri tuollaisiksi, että pitää osta vuosi kerrallaan. Töissä kanssa taivasteltu mitä rahastusta. Siirrytty open officen käyttöön....
 

Yhteistyössä