Ostin vauvanvaatteita huudosta ja ne oli täynnä koiran tai jokun muun eläimen karvaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja otaa päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

otaa päähän

Vieras
Kuvauksessa ei kerrottu mitään eläimistä vaan vaatteiden piti olla pestyjä ja silitettyjä ja kaiken lisäksi uudenveroisia ja tällaisina en vaatteita voi pitää jos ovat karvaisia.
Olin kyllä pettynyt, että ei oltu kerrottu kyseistä asiaa ja meillä vielä allergiaa perheessä joten jouduin heittämään vaatteet heti pois. En olisi tietty edes huutanut jos olisin mahdollisista karvoista tiennyt tai että perheessä on eläin.
No rahallisesti ei korkealta tippunut eli siitä ei ole kyse vaan ihmisten rehellisyydestä. Kaikkea sattuu tietty.

Harmillista. Minä laitan aina ilmoituksiin maininnan kissasta juuri allergisten vuoksi. Vaikka karvoja ei mukaan pääsisikään, niin kyllä sitä eläinpölyä aina vaatteissa on.

no kaupan purku olis varmaan fiksumpaa kun heittää vaatteet roskiin. ja jos ei just koiralle oo allerginen niin tuskimpa nuo karvat siellä haittaa, yhessä pesussa lähtevät pois. ostin just vaateita semmoselta kirppikseltä missä myyjä itse myymässä, vaatteet oli puhtaita ja pestyjä, mutta kaevoja niissä silti oli kun jossain talouksissa ne karvat rantautuu puhtaaseenkin pyykkiin aika nopeasti. mut yhden pesun jlkeen niitä ei enää näy.
myyjälä ei sinäns ole velvollisuutta ilmoittaa että taloudessa on eläimiä, monestihan ihmiset mainostaa savuttomuudella ja eläimettömyydellä, mutta tietty semmoset ihmiset joilla on eläimiä ei sitä hirveesti halua mainostaa. eli jos tuo on nointärkeä asia niin kannattaa kysyä ennenku huutaa

Aika moni toki kertoo kuvauksessa onko lemmikkejä ja millä vauvanvaatteet pesee, mutta musta voi silti olettaa, että jonkun ihmisen kotona olleissa ja pestyissä vaatteissa voi hyvinkin olla eläinpölyä tai vaikka voimakas huuhteluaineen haju. Joillekin se lemmikki tai huuhteluaineen käyttö voi olla niin itsestäänselvä asia, ettei käy mielessäkään että niistä pitäisi erikseen kertoa, joten musta rehellisyydellä ei välttämättä ole asian kanssa tekemistä. Musta ne mahdolliset karvat eivät myöskään alenna vaatten kuntoa.

no kaupan purku olis varmaan fiksumpaa kun heittää vaatteet roskiin. ja jos ei just koiralle oo allerginen niin tuskimpa nuo karvat siellä haittaa, yhessä pesussa lähtevät pois. ostin just vaateita semmoselta kirppikseltä missä myyjä itse myymässä, vaatteet oli puhtaita ja pestyjä, mutta kaevoja niissä silti oli kun jossain talouksissa ne karvat rantautuu puhtaaseenkin pyykkiin aika nopeasti. mut yhden pesun jlkeen niitä ei enää näy.
myyjälä ei sinäns ole velvollisuutta ilmoittaa että taloudessa on eläimiä, monestihan ihmiset mainostaa savuttomuudella ja eläimettömyydellä, mutta tietty semmoset ihmiset joilla on eläimiä ei sitä hirveesti halua mainostaa. eli jos tuo on nointärkeä asia niin kannattaa kysyä ennenku huutaa

En ole heittänyt vaatteita roskiin vaan laitoin ne pois sisätiloista. En tiesä mitä lie karvoja ovat joten en voi niitä sisällä pitää jaminusta on rehtiä ja reilua ilmoittaa kyseisestä asiasta. Olisinhan toki voinut kysyä myyjältä, mutta jotenkinoletin,että ei mitään tuollaista ole koska ei ollut mainintaa.
En ole ajatellut palautteen antoa vielä.

Laita vaikka neutraali palaute (jos et halua negaa antaa) ja laita että vaatteet olivat karvaisia.tietääpähän muut sitten varoa ja ehkä myyjä vastedes ilmoittaakin että heillä on eläin.

Toisaalta mua mietityttää se, että jos on allergiaa, niin eikö tule tarvetta kysyä myjältä ennen huutoa, onko eläimiä. Ei mulle ollut tullut ennen huutisselailua mieleenkään, että allergiset eivät voi ilmeisesti käyttää pesukoneessa käytettyjä vaatteita jos on ollut eläimiä. Allergiset itse sen tietää. En antaisi negaa.

Se on ostajan vastuulla kysyä että onko myyjällä eläimiä. Itse olen todella allerginen ja kysynkin iana ostaessa että onko eläimiä. Kirpputoreilta en tästä syystä voi ostaa mitään :/

[QUOTE="Halikatti";23746816]Toisaalta mua mietityttää se, että jos on allergiaa, niin eikö tule tarvetta kysyä myjältä ennen huutoa, onko eläimiä. Ei mulle ollut tullut ennen huutisselailua mieleenkään, että allergiset eivät voi ilmeisesti käyttää pesukoneessa käytettyjä vaatteita jos on ollut eläimiä. Allergiset itse sen tietää. En antaisi negaa.[/QUOTE]

näin juuri!

[QUOTE="Halikatti";23746816]Toisaalta mua mietityttää se, että jos on allergiaa, niin eikö tule tarvetta kysyä myjältä ennen huutoa, onko eläimiä. Ei mulle ollut tullut ennen huutisselailua mieleenkään, että allergiset eivät voi ilmeisesti käyttää pesukoneessa käytettyjä vaatteita jos on ollut eläimiä. Allergiset itse sen tietää. En antaisi negaa.[/QUOTE]

Jo aikaisemmin sanoin, että olisin tietty voinut kysyä, mutta ei jotenkin vai tullut mieleen. Luotin vain siihen mitä siihen oli kirjoitettu.
En ole palautetta vielä miettinyt.

Ja vaikka meillä ei olisikaan allergiaa niin en silti tykkäisi että vaatteissa olisi karvoja. Muutaman ymmärtäisin,mut en tuota määrää mitä noissa vaatteissa on. Ihmetyttää,että pitääkö tosiaan joku lapsellaan tuollaisia vaatteita tosiaan päällä. Johan ne karvat on suussa, silmissä ym.

no eikö ne karvat lähe pesussa? Ite pesen aina vaatteet jotka oon ostanu esim kirppikseltä vaikka ne onki pesty ennen myyntiin laittoa. En itsekkään tajuais ilmotukseen laittaa että taloudessa eläimiä...

[QUOTE="vieras";23746907]Ihmisten pitäs oppia paketoimaan kunnolla postilähetyksensä.[/QUOTE]

Tai ihmisten pitäisi oppia pitämään parempaa huolta elukoistaan :)

Yhteistyössä