vierailija
Jatkan vielä, että näin työttömänä kun ei ole laskujakaan ja poistun asunnostani vain n. kerran viikossa kauppaan ja kaverini tulevat soittamaan kitaraa luokseni ja sosiaalitoimi maksaa vuokrani kokonaan, niin säästän kuukaudessa n. 400 euroa tuista. Peseydyn päivittäin palasaippualla ja Rainbow shampoolla, ne ovat halpoja, käytän sientä, joten tulee halvaksi. Vuodessa käteen jää n. 5000 euroa ylimääräistä, mutta hain juuri vähän aikaa sitten työttömänä 50 000 euron lainalla auton 15 vuoden maksuajalla, josta maksoin käsirahaa 12 500 euroa, eli auto maksoi yhteensä 62 500 euroa. Jos myyn auton, niin saan n. 55 000 euroa käteen ja voin lähteä ulkomaille usein ja ostaa kalliita vaatteita. 12 500 euroa sain käymällä töitä 1750e/kk(verot miinustettu, veroprosenttini on 22%) palkalla maksaen vuokraa 400 euroa kuukaudessa ja muihin kuluihin 100 euroa. Sain rahan vuodessa. 55 000 euroa sijoitin omaan yritykseen ja tällä hetkellä teen 2350e/kk ja elän hyvin. En tajua, mitä työttömät vikisevät. Jos olet työtön, niin ole työtön 15 vuotta ja säästä puolet tuistasi aina(jos sinulla on velkoja niin 15 vuoden jälkeen ne poistuvat viimeistään, jolloin saat ainakin kaiken, mitä haluat) ja 40-vuotiaana laita oma yritys pystyyn mieleiseltä alalta. Voit opiskella 15 vuoden aikana, jos haluat, muuta vain samalle paikkakunnalle tai opiskelija-asuntolaan, jonka jälkeen saat kyllä elämästäsi kiinni. RUOKA ON HALPAA, VAIN 25 EUROA KUUKAUDESSA.Esim. mä syön joka päivä nuudeleita tai Lidlin valmishernekeittoa, ostan 60% alennuksella sitä, joten saan hernekeittoa 1e purkki ja siitä riittää päiväksi ja nuudeleita saan alennuksessa myös. Välillä teen eri ruokaa, mutta kuukaudessa ruokaan menee yksin elävänä n. 30 euroa. Mitään jauhoja ja muita en tarvitse, joten ostan 10 lettua eurolla, niistä riittää hyvin viikoksi. Jos ostan jauhot ja muut, niin voin tehdä niistä n. 50 lettua, mutta en syö niin paljoa ja loput vain jäävät yli moneksi kuukaudeksi. Syön kerran parissa kuukaudessa lettuja viikon verran, 2 päivässä. Jos teen ne itse, minulla menee 10 kertaa enemmän, enkä muutenkaan käytä kuin muoviastioita ja mikroa. Laitan juoksevaa makeutusainetta sokerin sijasta, se tulee halvaksi kun laittaa ihan vähän.