Ostin uuden Samsung Galaxy Trend + puhelimen ja siihen sit menee se isompi sim-kortti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no ei tullu mieleenkään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuule Ville...onneksi en ole vaimosi. Uskon, ettei myöskään kovin moni nainen jaksaisi olla. Ei todellakaan olisi mitään hajua jostain adaptereista. Kerran muistan nähneeni sellaisen jossain myynnissä.

Enkä ole käsi. Luin pitkää matikkaa ja tiedän aika paljon tietokoneista, eikä yleissivistyksessäkään vikaa. Silti en aina ymmärrä ja osaa. Ei kiinnosta edes opetella vaihtamaan aautonrenkaita. Luulin kerran hajittaneeni koko digiboxin kunnes tajusin, ettei siinä ole virta päällä . Oli kyllä aika tyhmä olo mutta mitä siitä. Olen myös erinomainen kokki. Pienenä tykkäsin avata kaikkea kuten kaukosäätimiä ja korjailla niitä.

Kuulostat sellaiselta narsistilta, joka ei pärjää elämässä muissa asioissa kun jossain koodamisessa. Saat tyydytystä siitä, että saat päteä ja haukkua muut idiooteiksi. Kannattaisi opetella myös naisten käsittelemistä, niin saisitkin joskus.

Amen

[QUOTE="vvieras";29399690]Kuule Ville...onneksi en ole vaimosi. Uskon, ettei myöskään kovin moni nainen jaksaisi olla. Ei todellakaan olisi mitään hajua jostain adaptereista. Kerran muistan nähneeni sellaisen jossain myynnissä.

Enkä ole käsi. Luin pitkää matikkaa ja tiedän aika paljon tietokoneista, eikä yleissivistyksessäkään vikaa. Silti en aina ymmärrä ja osaa. Ei kiinnosta edes opetella vaihtamaan aautonrenkaita. Luulin kerran hajittaneeni koko digiboxin kunnes tajusin, ettei siinä ole virta päällä . Oli kyllä aika tyhmä olo mutta mitä siitä. Olen myös erinomainen kokki. Pienenä tykkäsin avata kaikkea kuten kaukosäätimiä ja korjailla niitä.

Kuulostat sellaiselta narsistilta, joka ei pärjää elämässä muissa asioissa kun jossain koodamisessa. Saat tyydytystä siitä, että saat päteä ja haukkua muut idiooteiksi. Kannattaisi opetella myös naisten käsittelemistä, niin saisitkin joskus.

Amen[/QUOTE]

Tietokoneista luulet tietäväsi, narsistista olen kaukana. Aivopierut ja mukaviisaat saavat kyllä täydeltä laidalta. Minä annan takaisin, harvemmin enemmän kuin saan. Naiseni on erittäin onnellinen.

Minä en oikein ymmärrä tällaisia avautumisia, jotka johtavat ulinaan siitä, että olisin yksinäinen, naiseton, lapseton tjtn. Saako pieni egosi jotain tästä mahtipontisesta avautumisesta, kun et pärjännyt kinastelussa?

[QUOTE="ville";29399719]Tietokoneista luulet tietäväsi, narsistista olen kaukana. Aivopierut ja mukaviisaat saavat kyllä täydeltä laidalta. Minä annan takaisin, harvemmin enemmän kuin saan. Naiseni on erittäin onnellinen.

Minä en oikein ymmärrä tällaisia avautumisia, jotka johtavat ulinaan siitä, että olisin yksinäinen, naiseton, lapseton tjtn. Saako pieni egosi jotain tästä mahtipontisesta avautumisesta, kun et pärjännyt kinastelussa?[/QUOTE]

Etpä sinä tunnnu tietän oikein mistään. Et tietä edes min IP:tä. Tajuatko?

[QUOTE="selvä";29399770]Etpä sinä tunnnu tietän oikein mistään. Et tietä edes min IP:tä. Tajuatko?[/QUOTE]

En tiedä IP-osoitettasi, en ole tämän palstan ylläpidossa. Vituttaako tamppia?

Siis mitä :D Ei mulla mitään egoa ole...eikö se ole joku miesten juttu. Usein tuollaisilla pätejillä on ongelmia vähän joka asiassa. Huono itsetunto ja surkea elämä. En minä tässä mitään kilpailua hae...sitäpaitsi...miyen niin voitit?...Kannattaisi ehkä vähän miettiä joskus jos vertaat tarralenkkareita jonkin adapterin rakennukseen.

Ja miten niin en voisi ymmärtää tietokoneita? Olen jostain viisivuotiaasta niitä käyttänyt...ja siksi koska isäni oli it alalla kun koko homma alkoi yleistymään ja olen parikymppinen. Osaan tuhota virukset käsin kun poistohjelmat ei onnistu...tosin etsin kyllä tietoni netistä. Helppoa, mutta veikkaan että aika moni nainen antaa miehen korjauttaa koneensa. En päde...kunhan sanoin, että usein ihminen on joissain asioissa tyhmä, joissain viisas. Enkä ole mikään tietokonenörtti...kunhan ymmärrän koneita paremmin kuin keskivertonainen...tai mies. Siis miten ne toimii ja muita perusjuttuja...komentoja yms.

Ehkä olet siyten ihan hyvä baimollesi, mutta toivottavasti et ainakaan päde hänelle samalla tavalla ja ilmoita kuinka idiootti hän on jos ei jotain osaa. Sanoin, etten haluaisi olla vaimosi. Pidän vähän nöyremmistä miehistä. Virheitä yulee, koska olen puhelimella, enkä jaksa korjata.

[QUOTE="ville";29399719]Tietokoneista luulet tietäväsi, narsistista olen kaukana. Aivopierut ja mukaviisaat saavat kyllä täydeltä laidalta. Minä annan takaisin, harvemmin enemmän kuin saan. Naiseni on erittäin onnellinen.

Minä en oikein ymmärrä tällaisia avautumisia, jotka johtavat ulinaan siitä, että olisin yksinäinen, naiseton, lapseton tjtn. Saako pieni egosi jotain tästä mahtipontisesta avautumisesta, kun et pärjännyt kinastelussa?[/QUOTE]

:D :laugh:

*vähän onnellinen* & *erittäin onnellinen* siis :heart: yhdessä
:heart: :heart:

Hei pikku paviaanin persereikä. Onko Korkeasaaressa tylsää? Onko perse rasvattuna lauman johtajaa varten eli Timo Soinin puolivelttoa tuppikullia varten?

Uusimmat

Yhteistyössä