Ostin uuden Samsung Galaxy Trend + puhelimen ja siihen sit menee se isompi sim-kortti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no ei tullu mieleenkään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no ei tullu mieleenkään

Vieras
Jotenkin ihan käsittämätöntä,kun kaikissa uusissa malleisssa on se mikro sim-kortti ja nyt tässä sit taas se isompi. Ei tullu mieleenkään,et olisi näin.

Nyt sit pitää rakentaa adapteri siksi aika kunnes saan uuden isomman kortin.

[QUOTE="ville";29399178]Ääliöt tosiaan pitäisi pakkokastroida, toivottavasti et ole ehtinyt lisääntyä tuolla äo:lla.[/QUOTE]

Taasko äitis raiskas sua vai mikä vittu sulla on hätänä? Minä kysyin aloittajalta miten se meinaa adaptoida ton kortin. Älä ala pelle opettaan isääs panemaan :)

[QUOTE="selvä";29399202]Taasko äitis raiskas sua vai mikä vittu sulla on hätänä? Minä kysyin aloittajalta miten se meinaa adaptoida ton kortin. Älä ala pelle opettaan isääs panemaan :)[/QUOTE]

Jollei älykkyys riitä noin mittavaan älylliseen suoritukseen, kannattaisi ehkä harkita itsedeletointia. Minähän opetan klopille mitä lystään.

[QUOTE="ville";29399221]Jollei älykkyys riitä noin mittavaan älylliseen suoritukseen, kannattaisi ehkä harkita itsedeletointia. Minähän opetan klopille mitä lystään.[/QUOTE]

Nyt alkaa jo taas olemaan puheet sitä luokkaa että mania vaihe on iskenyt päälle. Minä en mitään apua ole sinulta kysynyt, kysyin aloittajalta kysymyksen johon sinä tulit sotkemaan lapsellisilla höpinöilläsi. Painahan maate vajanainen. :)

[QUOTE="selvä";29399260]Nyt alkaa jo taas olemaan puheet sitä luokkaa että mania vaihe on iskenyt päälle. Minä en mitään apua ole sinulta kysynyt, kysyin aloittajalta kysymyksen johon sinä tulit sotkemaan lapsellisilla höpinöilläsi. Painahan maate vajanainen. :)[/QUOTE]

Pölvästin elämä taitaa olla joka päivä yhtä vaikeaa, käytät varmaan tarralenkkareita.

[QUOTE="ville";29399275]Pölvästin elämä taitaa olla joka päivä yhtä vaikeaa, käytät varmaan tarralenkkareita.[/QUOTE]

Voi vittu nyt ihan oikeesti, huoh :<

[QUOTE="ville";29399541]Onpas tosi upea ohje, kun ap:lla on microsim ja tarttee normaalinkokoisen :laugh:[/QUOTE]

Ei se vaadi toiseenkaan suuntaan sen isompaa toimenpidettä tervejärkiseltä ihmiseltä. kontaktipinnat on saman kokoiset kummassakin, ei ole mitään merkitystä leikkaatko pienestä ohuesta pahvinpalasesta vai paksusta paperista isomman SIM-kortin muotoisen palan ja laitat sen siihen paikalle, ja that's it. :)

Jouduin tyttöä viemään kaupungille uuden vuoden rientoihin ja jäi tää tänne kommentoimatta, mut jotkut on osannut kommentoida ihan jopa tarpeeksikin :D

Nyt on joka tapauksessa adapteri tehty ja puhelin käytössä. Mä tein se nyt vanhasta isommasta kortista

Alkuperäinen kirjoittaja no ei tullu mieleenkään;29399581:
Jouduin tyttöä viemään kaupungille uuden vuoden rientoihin ja jäi tää tänne kommentoimatta, mut jotkut on osannut kommentoida ihan jopa tarpeeksikin :D

Nyt on joka tapauksessa adapteri tehty ja puhelin käytössä. Mä tein se nyt vanhasta isommasta kortista

Vittuiletko? :)

[QUOTE="ville";29399592]Näytätkö kohdan, missä kysyi apua?[/QUOTE]
Tiedän että sinulta ei kukaan kysy mitään, ei nyt eikä huomenna. Kerro aamulla terapiassa ne "ohjeet". :)

[QUOTE="selvä";29399601]Tiedän että sinulta ei kukaan kysy mitään, ei nyt eikä huomenna. Kerro aamulla terapiassa ne "ohjeet". :)[/QUOTE]

Tämä on sinun ja älykkään ero: minä pystyn pysymään annetussa kontekstissa, kun sinä taas kaivat sanakirjaa löytääksesi tuon hassun sanan.

[QUOTE="ville";29399608]Tämä on sinun ja älykkään ero: minä pystyn pysymään annetussa kontekstissa, kun sinä taas kaivat sanakirjaa löytääksesi tuon hassun sanan.[/QUOTE]

Minun ei tarvi kaivaa sanakirjaa mistään kommentoidakseni sinulle. Sinun viestien kommentointiin riittää yleensä hyvin lyhyet ja mitäänsanomattomat sanat. Ei tarvi lauseita. Anyway, Hyvää uutta vuotta sinullekin kuka lie oletkin ja missä lie oletkin. :)

Uusimmat

Yhteistyössä