ostin tuplat, mutta

  • Viestiketjun aloittaja Kysyn neuvoa
  • Ensimmäinen viesti
Kysyn neuvoa
Voi elämä luulin että todellakin nyt tein hyvät kaupat ihanista Baby Weltin tuplista. ostin siis käytettyinä nuo vaunut huutonetin kautta. hintakaakin oli reipas 200

myyjä sanoi kunnoksi: Hyvä
mutta todellisuudessa runko heiluu ja huojuu sivuttais suunnassa ja etupyörät eivät käänny niinkuin kuuluisi.
käytin liikkeessä kärryjä että voisikos korjata niin liikkeen omistaja kysyi mitä ihmettä näille vaunuille on tehty että etupyörät on jotenkin runnottu rikki.
ja että ei vaunuja saa korjattua.

Kysyin myyjältä mitä tehdään. hänen mielestään ne toimii ihan ok.
ja että on edelleen sitä mieltä että kunto on hyvä.

mitäs minä nyt sitten teen?
pitääkö minun todella tyytyä vaunuhin jotka eivät toimi niinkuin pitäisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn neuvoa:
Voi elämä luulin että todellakin nyt tein hyvät kaupat ihanista Baby Weltin tuplista. ostin siis käytettyinä nuo vaunut huutonetin kautta. hintakaakin oli reipas 200

myyjä sanoi kunnoksi: Hyvä
mutta todellisuudessa runko heiluu ja huojuu sivuttais suunnassa ja etupyörät eivät käänny niinkuin kuuluisi.
käytin liikkeessä kärryjä että voisikos korjata niin liikkeen omistaja kysyi mitä ihmettä näille vaunuille on tehty että etupyörät on jotenkin runnottu rikki.
ja että ei vaunuja saa korjattua.

Kysyin myyjältä mitä tehdään. hänen mielestään ne toimii ihan ok.
ja että on edelleen sitä mieltä että kunto on hyvä.

mitäs minä nyt sitten teen?
pitääkö minun todella tyytyä vaunuhin jotka eivät toimi niinkuin pitäisi.
Mä palauttaisin rattaat .on se 200e aika iso raha, sillä saa uudet puolalaiset tuplat..
 
Tuon takia just ostin tuplat vain lähellä olevalta myyjältä. Hän näytti miten ne laitetaan kasaan/kuntoon ja sain kokeilla miten hyvässä kunnossa ne todellisuudessa olivat.
Ehdottomasti myyjän pitää suostua kaupan purkuun.
 

Yhteistyössä