Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Tuskin huonoa ostit. ITse olen sitä mieltä, että haalari kuin haalari. Lapsi käyttää sitä hyvin lyhyen ajan. En periaatteesta osta reimatecciä, koska itsellänikään ei ole 120 euron talvivaatteita ja hyvin olen tarennut. Niin lapsena kuin aikuisena. Kerrospukeutuminen tuo lämmön. Ei haalarin hinta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sitä laatua voi suoraan hinnasta päätellä.
Meillä on neljä käyttäjää, joten voi tulla halvemmaksi ostaa yksi kallis ja kestävä kuin kahdeksan halpaa ja rikki menevää.
Mutta ei se tosiaan pelkkä hinta ratkaise, on meilläkin joku halpa haalari parillakin lapsella hyvin kestänyt.
Toisaalta joissain lenkkareissa olemme ruvenneet ostamaan kalliimpia, halvoista kun tuntuu ne liimaukset irtoavan nopeasti. Ja on kiva kun yhdet lenkkarit kestää koko kesäkauden. Pahimmillaan yhdelle tenavalle ostettiin kolmet.
Noita ciraf-vaatteita (cm:n oma merkki?) meillä on jonkin verran sisävaatteina, ja siinä ne menee kuin kalliimmatkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sitä laatua voi suoraan hinnasta päätellä.
Meillä on neljä käyttäjää, joten voi tulla halvemmaksi ostaa yksi kallis ja kestävä kuin kahdeksan halpaa ja rikki menevää.
Mutta ei se tosiaan pelkkä hinta ratkaise, on meilläkin joku halpa haalari parillakin lapsella hyvin kestänyt.
Toisaalta joissain lenkkareissa olemme ruvenneet ostamaan kalliimpia, halvoista kun tuntuu ne liimaukset irtoavan nopeasti. Ja on kiva kun yhdet lenkkarit kestää koko kesäkauden. Pahimmillaan yhdelle tenavalle ostettiin kolmet.
Noita ciraf-vaatteita (cm:n oma merkki?) meillä on jonkin verran sisävaatteina, ja siinä ne menee kuin kalliimmatkin.
Tämä on ihan totta. Me ostettiin toissa kesäksi tytölle 15 euron lenkkarit, eikä loppukesästä niissä enää pysyny tarrat kiinni. Sitä edelliesnä kesänä oli vähän kalliimat lenkkarit (merkki-sellaiset ) ja meidän tyttö piti niitä yhden kesän, ja kaverin tytöt vielä 2 kesää, sitten jouti heittää.
Mutta lenkkareriden ja toppahaalareiden hinnassa kun voi olla jo lähes 100euron hintaero, niin ei oiken voi verrata näitä.