ostin toppahaalarin,onko hyvä huono vai keskiverto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mittakaavassa varmaankin ihan hyvä, mutta palsta-mammojen mielestä surkeista surkein todennäkösesti. Eihän täällä saa muuta hyväksi edes kehua kun sitä r****t**iä :saint:

Tuskin huonoa ostit. ITse olen sitä mieltä, että haalari kuin haalari. Lapsi käyttää sitä hyvin lyhyen ajan. En periaatteesta osta reimatecciä, koska itsellänikään ei ole 120 euron talvivaatteita ja hyvin olen tarennut. Niin lapsena kuin aikuisena. Kerrospukeutuminen tuo lämmön. Ei haalarin hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Tuskin huonoa ostit. ITse olen sitä mieltä, että haalari kuin haalari. Lapsi käyttää sitä hyvin lyhyen ajan. En periaatteesta osta reimatecciä, koska itsellänikään ei ole 120 euron talvivaatteita ja hyvin olen tarennut. Niin lapsena kuin aikuisena. Kerrospukeutuminen tuo lämmön. Ei haalarin hinta.

Minulla on kyllä itselläni kalliit ( yli 100euron ) ulkoiluvaatteet, mutta minä käytän niitä vuodesta toiseen. ja kun pph:na on lasten kans pihalla päivittäin, niin mieluummin ostin laadukkaammat ja hintavammat ulkoiluvaatteet, kun joka vuosi tuskailen uusein ostamisen kanssa.
Mutta myöskään minä en henk.koht. ymmärrä, että lapselle ostetaan 120 euron toppapuku, ja se sopii just sen yhden talven... Ei ymmärrä. Eikä budjetista ole kyse. *ottaa sateenvarjon kainaloon, kohta kun sataa paskaa*

No minä määrittelen jo nykyään haalarin "hyvyyden" sen kestävyydellä. Haalareita on lähinnä enää piha- ja päiväkotikäytössä. Missään haalarissa ei ole lapset meidän leveysasteilla palelleet. Sitä sanonko-mikä-tecciä en osta kun sen kestävyys oli 1 viikko. Ja Peuharia ei enää valmisteta (ei, Kiddo ei ole samanlainen kuin Peuhari).

Eniten tykkäsin Didriksons-haalarista, ei ollut mikään järin kallis mutta niitä ei nyt taas myydä kuulemma Suomessa (tarkistin maahantuojalta).

Mun äitee on kanssa pph ja ostaa vissiin kerran 6v kunnon talvi tamineet ja ne maksaa mutta aikuisella sen ymmärrän jos on paljon ulkona.

mun mielestä on myös turhaa ostaa mukamas lämpöö rahalla koska nämä ns halpis puvut kestää pidempään ja on sata varmasti yhtä lämpimiä,olen sen ainakin itse huomannut jo 10v kokemuksella ja mukaan mahtuu jopa yksi halippaateccin

Ei sitä laatua voi suoraan hinnasta päätellä.

Meillä on neljä käyttäjää, joten voi tulla halvemmaksi ostaa yksi kallis ja kestävä kuin kahdeksan halpaa ja rikki menevää.

Mutta ei se tosiaan pelkkä hinta ratkaise, on meilläkin joku halpa haalari parillakin lapsella hyvin kestänyt.

Toisaalta joissain lenkkareissa olemme ruvenneet ostamaan kalliimpia, halvoista kun tuntuu ne liimaukset irtoavan nopeasti. Ja on kiva kun yhdet lenkkarit kestää koko kesäkauden. Pahimmillaan yhdelle tenavalle ostettiin kolmet.

Noita ciraf-vaatteita (cm:n oma merkki?) meillä on jonkin verran sisävaatteina, ja siinä ne menee kuin kalliimmatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä on neljä käyttäjää, joten voi tulla halvemmaksi ostaa yksi kallis ja kestävä kuin kahdeksan halpaa ja rikki menevää.

Mutta ei se tosiaan pelkkä hinta ratkaise, on meilläkin joku halpa haalari parillakin lapsella hyvin kestänyt.

Toisaalta joissain lenkkareissa olemme ruvenneet ostamaan kalliimpia, halvoista kun tuntuu ne liimaukset irtoavan nopeasti. Ja on kiva kun yhdet lenkkarit kestää koko kesäkauden. Pahimmillaan yhdelle tenavalle ostettiin kolmet.

Noita ciraf-vaatteita (cm:n oma merkki?) meillä on jonkin verran sisävaatteina, ja siinä ne menee kuin kalliimmatkin.

Tämä on ihan totta. Me ostettiin toissa kesäksi tytölle 15 euron lenkkarit, eikä loppukesästä niissä enää pysyny tarrat kiinni. Sitä edelliesnä kesänä oli vähän kalliimat lenkkarit (merkki-sellaiset ) ja meidän tyttö piti niitä yhden kesän, ja kaverin tytöt vielä 2 kesää, sitten jouti heittää.
Mutta lenkkareriden ja toppahaalareiden hinnassa kun voi olla jo lähes 100euron hintaero, niin ei oiken voi verrata näitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tämä on ihan totta. Me ostettiin toissa kesäksi tytölle 15 euron lenkkarit, eikä loppukesästä niissä enää pysyny tarrat kiinni. Sitä edelliesnä kesänä oli vähän kalliimat lenkkarit (merkki-sellaiset ) ja meidän tyttö piti niitä yhden kesän, ja kaverin tytöt vielä 2 kesää, sitten jouti heittää.
Mutta lenkkareriden ja toppahaalareiden hinnassa kun voi olla jo lähes 100euron hintaero, niin ei oiken voi verrata näitä.

Joo en minäkään ole ikinä yli sadan euron haalaria ostanut.

noissa lenkkareissa on tosiaan vinha ero reebokit ei kestä mutta nike kestää ja pesun jälkeen voi sisaruskin niitä käyttää...

ai niin ja ostin tän haalarin prismasta eli näköjään kuuluu ciraf sinnekkin =) ihmettelin kyllä kun kotiin tulin ja kattelin tarkemmin lappuja niin tota merkkiä,yleensä joo sittarista saa.
kaikessa ei kannata ostaa halvinta mutta nämä ulkohaalarit on sellaset jossa hirveen kallista en suostu ostaa vaikka likkoja on 4 ja kiertoon menis mutta mutta.....tykkään ostaa uutta ja ei harmita jos on maksanu edellis vuoden haalarista max 30e ja lapsi kuluttaa sen loppuun seuraavan vuoden syksyllä ennen kovia pakkasia =)

Yhteistyössä