ostin toissäpäivänä torimyyjältä muovikassillisen näitä haukuttuja teksti t-paitoja ! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mollamaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mollamaija

Vieras
mies ei käytä, mutta tytär sai tui tui itsellesi ( vaaleansinisen ! ) ja meitsi sotkee ja äippä siivoaa, valkoisen. äitini sai mummi on kova jätkä ja itse otin pois alta mahaa tuodaan ( ja EN ole raskaana ) ja ihana mutta vittumainen nainen :D ja sitten ostin toisesta kojusta farkkuminarin ja maastokuvioisen halterneck-topin :D

minä ostin myös tytölle sellaisen " tu tui vaan ittelles" :D pinkki, musta teksti ja joskus aikanaan hommasin itselleni mustan " ihana mutta vittumainen nainen" paidan :) että älä välitä muka muotitietoisten uikutuksesta :) !

Ota "munkin mielestä tää oli tosi hauska teksti", niin tulee edes omaperäisyyttä. Noi vitun päivänsäteet ja muut vastaavat on kaikki nähny miljoonaan kertaan, ei sadatta kertaa jaksa naurattaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Ota "munkin mielestä tää oli tosi hauska teksti", niin tulee edes omaperäisyyttä. Noi vitun päivänsäteet ja muut vastaavat on kaikki nähny miljoonaan kertaan, ei sadatta kertaa jaksa naurattaa...

pöh. Mäkin katselin 8köötluvulla niin paljon noita haaremihousuja ja silti aina vaan ne jaksaa naurattaa mua :laugh: :saint:

Mä ostin viimeks kun olin raskaana semmosen mustan paidan missä luki "Sitä saa Mitä tilaa".

Käytin sitten sitä kun olin viimeisillään raskaana.
Kuulin jonkuu kerran että oli just sopiva se paita mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä haluisin kyllä tän ketjun perusteella tuon 'en välitä muka-muotitietoisten uikutuksesta'

Tuo tui tui vaan ittelles olis kanssa kiva.

pitäisikö tehdä itse ? tekstiilitussilla " en välitä muotietoisten uikutuksesta" :D hitto, loisin vielä uuden trendin ! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
*tui tui itsellesi' aivan loistava :laugh:

se teksti huvitti minua lastenpaidoissa jo ennen tyttelin syntymää :) tytöstä on loistava kuva kun näyttää kieltä ja paidass lukee "tu tui vaan itselles " :D sen voisi joku kerta laittaa profiiliini...

Yhteistyössä