ostin tänään ihan sikahienon hameen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mutta mä näytän ihan idiootilta se päällä! vittu! ostin sen sovittamatta (ku lapsen kanssa liikenteessä ), joten oma moka tietysti. maksokin useemman kympin :( se oli niiiin hieno ja ajattelin ettei noin yksinkertanen hame voi olla "väärä", mutta näköjään voi! näytän ihan läskiltä kolmiolta! |O perkele.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
No eikun palauttaan! Vai revitkö jo laput irti?

no revin :/ kyllä tää tälleen kotihameena menee ku ihan sama miltä näytän...olisin vaan niin tykänny tästä :| mä en sitten ikinä opi, teen aina näitä vikaostoksia |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutta mä näytän ihan idiootilta se päällä! vittu! ostin sen sovittamatta (ku lapsen kanssa liikenteessä ), joten oma moka tietysti. maksokin useemman kympin :( se oli niiiin hieno ja ajattelin ettei noin yksinkertanen hame voi olla "väärä", mutta näköjään voi! näytän ihan läskiltä kolmiolta! |O perkele.

Jahas, turha ostos. No ei akoilta muuta voi odottaakkaan......

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jahas, turha ostos. No ei akoilta muuta voi odottaakkaan......

niinpä tietysti... mie kans monesti ostanu vaatteita koittamatta just sen takia ku ollu muksu mukana ja ei sitä oikein vaunuissa voi sovituskoppiin raahata :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
No eikun palauttaan! Vai revitkö jo laput irti?

no revin :/ kyllä tää tälleen kotihameena menee ku ihan sama miltä näytän...olisin vaan niin tykänny tästä :| mä en sitten ikinä opi, teen aina näitä vikaostoksia |O

Käyt ompelimossa vähän fixauttamassa sitä.

Mä en voi ostaa oikein mitään muuta kuin t-paidan sovittamatta. Ei ole mitään takeita mahtuuko päälle, onko iso tai miltä näyttää. No ainoastaan Andiatan mekoista voin etukäteä sanoa, että ne näyttää hyvältä varmasti päällä, mutta niistäkin on epäselvää onko koko 40 vai 42...

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
niinpä tietysti... mie kans monesti ostanu vaatteita koittamatta just sen takia ku ollu muksu mukana ja ei sitä oikein vaunuissa voi sovituskoppiin raahata :)

Voi raahata. Nimimerkillä henkkamaukalla on isot sovituskopit :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:

Voi raahata. Nimimerkillä henkkamaukalla on isot sovituskopit :)

Voi myös sopia kotonasovituksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ootkos nyt vähän ylikriittinen? =) jos se kuitenkin onkin tosi kiva? =)

no se on tollanen "röyhelöhame", vaalea, polven korkeudelle ehkä nippanappa. koska se on tollanen röyhelöinen niin se jotenkin leventää (ennestään paksuja) jalkoja :(

no se on tollanen "röyhelöhame", vaalea, polven korkeudelle ehkä nippanappa. koska se on tollanen röyhelöinen niin se jotenkin leventää (ennestään paksuja) jalkoja :(

korkeat kengät vaan jalkaan niin hyvä tulee!

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:

juu, ja sukkikset kaunistaan sääriä =) ja vaikka tummempi yläosa? =) hyvä se on!

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:

juu, ja sukkikset kaunistaan sääriä =) ja vaikka tummempi yläosa? =) hyvä se on!

no uskoiskohan... no mä vielä peilailen ja peilailen ja vaihtelen yläosia ja lisää peilailen ja katon sit laitanko sen juhliin. en haluis kyllä näyttää kolmiolta, mutta katotaan nyt :D

Yhteistyössä