Ostin miehelle joululahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonttu

Vieras
Luontaistuotekaupasta deodorantin. Mies halunnut itselleen alumiinittoman dödön, joten siitä syystä päädyin sinne.

Lisäksi ostin David Beckhamin eau de toiletten hajuksi. En oikein tiennyt minkä ottaisin ja tuo oli kohtuu hintainen ja tuoksui mielestäni hyvälle eikä ollut liian voimakas. Kaikki oli joko liian kalliita tai sitten tuoksu tosi pistävä ja voimakas. Ei voi asiakaspalvelussa haista kuin rankkitynnyri.

MItä mieltä ootte?

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Miks mun pitäis olla jotakin mieltä siitä, mitä sä ostit miehellesi lahjaksi?

No ei sun pidäkään jollet kerran ole, mutta tämä on keskustelupalsta, joten ajattelin kysyä mitä muut tuumaa onko hyvä vai ihan paska lahja.

Alkuperäinen kirjoittaja ponkkimussu:
Ihan ok lahjat mun mielestä. Mutta mitä tuollainen alumiiniton dödö on? Siia allergiaystävällinen dödö vai? *ihan pihalla taas kerran* :D

Mieheni on sairastanut syöpää ja sen jälkeen kiinnostui ns. terveellisemmistä vaihtoehdoista. Kaikissa market dödöissä on kuitenkin alumiinia ja jotenkin se alumiini on vähän huono homma kaiketi... No olen itsekin aiheesta lukenut, mutta ei tässä päässä mikään pysy. :) Mies ei kuitenkaan ole saanut aikaiseksi hankittua sitten mistään muualta sitä ja on kai unohtanutkin koko jutun, joten ajattelin että saa ainakin testata.

Yhteistyössä