L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ei ole minulla, mutta vain siksi, etten ole löytänyt. Saman ikäisiäkin olemme, eli ei voi olla vanhuuden kanssa mitään tekemistä. :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mullakin on kahdet. Ukon sisko osti ne minulle sen jälkeen, kun liukastuin mökillä portaissa ja tulin kyljelläni alas loppumatkan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ollaanko me samanikäsiä, jipii!![]()
Kyllä löydät kun tästä tuppukylästäkin löyty. Ja oli halvat, alle 3e.
Hyvät on.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Mullaki on. Ne on tosi sievät :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Hyvää vuosikertaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Mullaki on. Ne on tosi sievät :heart:
Minkälaiset? Mullon ihan mustat vaan, ja ihanan pehmeet.. muttei mitkään pörröset silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mullakin on kahdet. Ukon sisko osti ne minulle sen jälkeen, kun liukastuin mökillä portaissa ja tulin kyljelläni alas loppumatkan.
:|
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ehkä vain hyvä tällä hetkellä, vähän jarruttaisi sun menoasi.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Vaaleanpunaiset, pehmeät ja niissä on pinkit tähden muotoiset jarrut.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ehkä vain hyvä tällä hetkellä, vähän jarruttaisi sun menoasi.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ehkä vain hyvä tällä hetkellä, vähän jarruttaisi sun menoasi.:xmas:
Toimiiko miehilläkin, jarruna? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Toimii eli kaikki jotka pelkäävät miehensä lähtevän vieraisiin, niin ostakaa sille miehelle jarrusukat. Pysyy paremmin kotona eikä pysty ottamaan äkkilähtöä.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Toimii eli kaikki jotka pelkäävät miehensä lähtevän vieraisiin, niin ostakaa sille miehelle jarrusukat. Pysyy paremmin kotona eikä pysty ottamaan äkkilähtöä.
Pikaliima jalkojen pohjiin toimii myös...![]()