Ostin itselleni joululahjan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Poika pieni on ollut kovin huolissaan (kuten oli viime vuonnakin) siitä saako isi ja äiti yhtään lahjoja. :D

Tänään sain sitten juostua jouluostoksilla, ostin itselleni lahjan ettei tarvi pojan harmistua äitin puolesta. Isi aikoo ostaa itselleen lahjan myös. :D

Sitten onkin kaikki hankittu. Paitsi mun äidille pitäisi keksiä vielä jotain. En vaan meinaa saada yhtäkään ideaa mitä sille voisi ostaa...

Mä ostin mariskoolin, kun äiti tykkää niistä. =)

Kyllä mä olen kanssa sitä mieltä, et aikuisillekin paketit. Ei montaa tarvi olla, mut pari pakettia per aikuinenkin. :D Tosin onneks mun ei ole vielä itse tarttennu ostaa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä ostin mariskoolin, kun äiti tykkää niistä. =)

Kyllä mä olen kanssa sitä mieltä, et aikuisillekin paketit. Ei montaa tarvi olla, mut pari pakettia per aikuinenkin. :D Tosin onneks mun ei ole vielä itse tarttennu ostaa... :D

Me ei miehen kanssa keksitä toisillemme mitään niin ostetaan sitten itsellemme. :ashamed:

Mä ostin mun äidille viime jouluna punaisen mariskoolin. Se oli pitkään puhunut että haluaa sellaisen. Ei kuitenkaan saanut itse sitä ostettua joten mä hoidin homman. B)

Mä aion ostaa mammalle sellasen päivänvalolampun, yöpöytämallin, missä on herätykset ja kaikki. Siitä voi sitt valita haluaako herätä aamulla klo 3 lähtiessään aamuhakuun räntäsateessa tammikuussa linnunliverrykseen vai meren kohinaan vai... :D :laugh:

Mutt itselleni en keksi kyllä mitään. Tarpeita on, mutta... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mutt itselleni en keksi kyllä mitään. Tarpeita on, mutta... :ashamed:

Mä keksisin itselleni heti helposti tonnilla kaikkea kivaa. :ashamed:

Mun äiti on siitä hankala lahjottava että sillä on viime aikoina ollut kova vimma päästä ylimääräisestä tavarasta eroon. Pitää olla tarkkana mitä ostaa ettei lahja pääse tuolle ylimääräisen roinan listalle. :whistle:

Mä en oo kerinnyt ajatella mitään kivoja asioita urakalla viime aikoina...

Ja kaikki tarpeet liittyy jollain tavalla tähän kotiin ja arkeen (uusi imuri, rikkaimuri, lamppuja jnejne ) joten ne on vähän tyhmiä lahjoja. :ashamed: Mutt toi mussu osti mulle kyllä rukkaset. Sellaset tosi makeet, mitä oon toivonut. Anto ne tosin jo etukäteen, kun oli sitä mieltä että mä olen ehdottomasti hemmottelun tarpeessa.

Korviksia voisin ehkä toivoa. Jätkä on tehokas korvisten pois ottaja ja tekee sen aina kun mä vielä aamuisin koisin: irrottaa korun ja heittelee ne jonnekin, joten mulla on vaan parittomia jäljellä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Korviksia voisin ehkä toivoa. Jätkä on tehokas korvisten pois ottaja ja tekee sen aina kun mä vielä aamuisin koisin: irrottaa korun ja heittelee ne jonnekin, joten mulla on vaan parittomia jäljellä. :ashamed:

Hyvä. Jotain pientä turhaa pitää jouluna saada. :) Edes vähän hemmottelua, sulle tulisi taatusti tarpeeseen.

Nämä mun korvikset on oudot. Ne ei ole edes kiinni mitenkään mutta pysyy silti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ajattelin kans ostaa itselleni lahjan :D Meidänkin lapset on joka vuosi huolissaan että saako isi ja äiti ollenkaan lahjoja, raukat.

Mä oletan että meillä poika ajattelee että isi ja äiti on niin tuhmia ettei ne mitään saa. :whistle: Tytön mietteitä en tiedä, se ei oikein puhu vielä. :D

Erittäin varmoja ne silti omien lahjojen tulosta on. :D

Mäkin tarviin sellaset korvikset jotka pysyy noin vaan...

En uskalla ajatellakaan mitään renkaita esim, missä on ns näkymätön lukko: kundi repis multa varmaan korvatkin siinä sivussa, ellei sais nypellettyä auki niitä koruja. Ja tavalliset se hukkaa sitt siinä sivussa, kun nappaa ne pois... :|

Pakko lähtee nukkuun, pitää herätä ipun kanssa eskariin aamulla. Hyvää yötä! :wave: