Ostin ihanan hameen tänään Seppälästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sellaisen villakangashameen vai miksikä sitä pitäisi sanoa. Harmaasävyinen. IHana perushame talveksi käyttöön. Viime talvena etsiskelin sellaista, mutta ei osunut kohdalle.

Seppälässä oli toinenkin tosi ihana hame, mutta se ei ollut ihan niin arkinen joten päädyin tuohon. Se päällä voi tälläinen kotiäiti mennä moneen menoon. :)

Oon vain niin iloinen, kun löysin sen. Oon parin viime vuoden aikana tykästynyt kauheesti hameisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja niih:
joo mie kans hameita alan metsästää, koha kaupungille jaksan =) oon kans tykästyny hameisiin, mut iha tässä viime aikoina!

Oikeastaan nelisen vuotta sitten opin lopultakin käyttämään hameita kesäisin. Olen siis aina tykännyt, mutta en ole osannut käyttää ja jäänytkin lähinnä juhliin sitten niiden käyttö. Ja nyt viime talvena opin pitämään hameita myös talvikeleillä.

Minusta hameet ja mekot on niin ihanan naisellisia. Imetän tällä hetkellä joten siitä syystä mekot on vähän hankalia, mutta hameen kanssa sujuu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ihan miulta kuulostaa =) ...ja imetän myös ja nyt kun miust tuli äiti ni jotenki kaikki naisellinen on nättiä (hameet,mekot,tunikat jne) ... :D

Joo ja minä olen 30v kolmen lapsen äiti ja en halua pitää mitään teinikuteita. Koitin sellaista kivaa legginsien kanssa käytettävää tunikaakin, mutta ei se vaan näyttänyt minulta. Legginsejä pidän jonkun farkkuminarin kanssa, mutta muuten en kyllä koe että ne ois mun juttu yhtään. Ne siis ei vain sovi tyyliin, vaikka ne toisilla näyttääkin hyviltä.

Yhteistyössä