Ostin ex-vaimolle äitienpäivälahjan - vaimoke suuttui

Blue
Hänet ehkä yllätti se että ostit exälle lahjan. Harvemmin kai niitä exille ostetaan, korkeintaan lapsille annettavaksi. Mutta ehkä hän sopeutuu siihen jos kerran katsot tarpeelliseksi niin tehdä.
 
"vieras"
Minun mielestäni ei ollenkaan omituista jos teillä on yhteisiä lapsia. Osoittaa minun mielestäni kypsyyttä kunnioittaa sitä ex-vaimoa edelleen lapsien äitinä. Fiksu mies mielestäni olet.
 
Ymmärtäisin jos lapsi vauvaikäinen/taapero, eikä ole päikyssä tai kerhossa, jossa ois tehny lahjan. Muussa tapauksessa kamala meltdown eli lähtisin kävelylle, palaisin sitten kun olisin siihen valmis tai mies hakisi minut ulkoa.
 
pof
Mä möksähtäisin ainoastaan siinä kohtaa (jos mä oisin vaimosi), jos tilanne olisi se, että ex-vaimoasi muistat äitienpäivänä, mutta minua et (vaikka meillä olisi yhteisiä lapsia).
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28441687]miksi? onko hän sinun äitisi?
onhan kyseessä äitienpävä, ei exien päivä eikä edes naistenpäivä.[/QUOTE]

Missään ei lue, että vain omaa äitiä saa muistaa äitienpäivänä, eiköhän se päivä ole kaikkien äitien päivä. Onneksi mun mies on ollut alusta asti samaa mieltä eikä mun tarvitse täällä selitellä kenellekään, miksi mies ei tuo lahjaa äitienpäivänä...
 
"vieras"
Kyllä mun mielestä voi ostaa lahjan lastensa äidille, vaikka ihan siitä syystä, että niin hienosti on tehnyt kun lapset on synnyttänyt ja kasvattanut. Minä muistan aina lasten isää, koska on niin hyvä isä ja olen siitä asiasta erittäin kiitollinen.
 
"..."
no ei tossa minunkaan mielestäni ollut mitään suuttumisen aihetta jos teillä on yhteisiä lapsia. :O minäkin ostan ex-miehelle isänpäivänä lahjan merkkinä siitä, että arvostan sitä, että hän on lapsiemme isä. ja hän ostaa minulle. ei minusta outoa.
 

Yhteistyössä