Ostin eilen uudet farkut!Argh!Millasta oli olla.....

  • Viestiketjun aloittaja aaargh
  • Ensimmäinen viesti
aaargh
....sovituskopissa peilien ympäröimänä!!Ihan kauheeta!Sieltä näky sellanen rupsahtanu akka jolla maha pömpötti ja farkut kinnas joka puolelta!!Kova laihdutus menossa ja LUULIN olevani kokoani pienempi...mut yhden koon vaan pystyin pudottaan edellisestä.Levee takamus ja pömppö maha!Kauhee ilmestys!!Toi auringonpaiste saa näköjään mun pään sekasin...mieli piristyy,mut totuus iski päin näköä ja lujaa!Mä oon edelleen läski!!
 
Gluteus maximus
älä viitsi. Kävin yksi päivä taas H&M:llä ja löysin ihanat mustat housut ja farkut ja katsoin vielä, että tuo koko on aina mennyt päälle. Paskat! ei mennyt, vaikka tuota kokoa ja pienempää olen aina käyttänyt (siis synnystysten jälkeen) joko minussa on joku vika tai sitten nuo koot menee ihan miten sattuu.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
:hug: ja mua ketuttaa että vaikka kiloja on lähtenyt 8 niin siltikään kokoa pienemmät housut ei mahdu jalkaan nätisti :kieh:
kiloja lähtenyt 12 eikä siltikään mene kokoa pienemmät jalkaa. Olen sen mallinen, että massiiviset reiden ja takapuoli, joten se riittääkin :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
:hug: ja mua ketuttaa että vaikka kiloja on lähtenyt 8 niin siltikään kokoa pienemmät housut ei mahdu jalkaan nätisti :kieh:
kiloja lähtenyt 12 eikä siltikään mene kokoa pienemmät jalkaa. Olen sen mallinen, että massiiviset reiden ja takapuoli, joten se riittääkin :headwall: :headwall:
onnea pudotuksesta :flower: mulla ne numeroa pienemmät mahtuu jalkaan mutta läskimaha roikkuu kauhealla tavalla sitten siinä yläpuolella.

eli housuostoksille vasta kun 20kg on tippunut.
 

Yhteistyössä