Ostin cittarista liberon teippivaippoja 19€/ 2 pakettia ja jäin miettimään oliko sittenkään halvempaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lillis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lillis"

Vieras
Yleensä siis käyn Prismassa ja ostan tuon isomman pakkauksen jos satun vaippoja ostamaan. Aika usein mieheni on käynyt silloin kaupassa kun vaippoja on tarvinnut ostaa ja jos minä olen ostanut en niin tarkkaa ole hintaa katsonut. Tänään kävin cittarissa eikä ollut kiirettä niin huomasin tarjouksen eli kaksi pakettia tuon 19€. matkalla aloin kuitenkin miettimään (ja jäi häiritsemään :) ) oliko nyt sitten viisasostos kun olivat noita pikkupaketteja missä on 62 vaippaa/ paketti. Eipä sillä niin väliä pääasia kun vaippoja nyt on eikä varmaan monestakaan eurosta ole kysymys mutta kuitenkin jäi häiritsemään olenko mennyt "mukamas hyvässä tarjouksessa" jujuun. Olen siis päättänyt alkaa vähän vertailemaan hintoja kun yleensä vasn ostan ruokakaupassa kiireessä mitä tarvitsen enkä jaksa vertailla.

Kannattaa kaikessa huomoida aina kpl/litra/kg hinnat niin saat halvimman. Ns.paljousalennukset saattavat joskus hämätä. Eli laske kuin paljon yksi vaippa tuli nyt maksamaan ja mitä se maksaa siinä isommassa paketissa, niin tiedät teitkö hyvät kaupat!

Niin siis juurikin sitä tarkoitin ja mietin, että tulikohan nyt sitten kuitenkin korkeampi kpl hinta kun jos olisin ostanut prismasta sen isomman paketin normaalihintaan. Usein noissa tarjouksissa (jopa minä olen huomannut) tulee tarjous kalliimmaksi kuin normaalihintainen iso paketti.

Olikohan vähän huonosti muotoillut ajatukseni :) Kun en ole koskaan aikaisemmin katsonut niin tarkkaan sen isomman vaippapaketin hintaa, että sen muistaisin ja siksi jäi häiritsemään. No, täytyy tarkistaa asia kun seuraavan kerran menen kauppaan jos vielä häiritsee.

Prismassa on ainakin niitä Liberon isoja paketteja (n.70-88kpl vaippoja paketissa) sen 14e. Cittarissa ei noita paketteja ole,taitaa olla n.40-60kpl vaippoja CittarinLiberoissa

Yhteistyössä