Ostin äsken kaikki joululahjat netistä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joulumamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sentään jouluvaloja :D Mutta leluja rupesin kattelemaan ihan muista syistä, kun oli monessa paikassa alet ja sitten vähän innostuin. Ei siis ole mulle tyypillistä ollenkaan. Siks tekee mieli hehkuttaa! :D
Lekmer.fi ja polarnopyret.fi näistä ostin ne pääosin.

[QUOTE="joulumamma";26998564]Ei sentään jouluvaloja :D Mutta leluja rupesin kattelemaan ihan muista syistä, kun oli monessa paikassa alet ja sitten vähän innostuin. Ei siis ole mulle tyypillistä ollenkaan. Siks tekee mieli hehkuttaa! :D
Lekmer.fi ja polarnopyret.fi näistä ostin ne pääosin.[/QUOTE]
Voisihan sitä itsekin joskus yrittää hommata joululahjat jo ennen aatonaattoa. :D

Mä olen ostanut vasta yhden joululahjan (Nintendo 3DS-konsolin Prisman verkkokauppa-alesta). Meillä sattuu joulun aikoihin olemaan synttäreitäkin eli joulukuussa pitää lahjoa kolme omaa lasta, joista yhdellä on tuolloin synttärit + kolme kummilasta joista kahdella on joulukuussa synttärit. Lahjamäärä on sen verran iso että parempi aloittaa ajoissa lahjojen ostaminen ja hyödyntää alet.

Minä ostelin jo stockmanni kesäalen lopusta kasan zhu zhu tarvikkeita, prinsessamekot ja muut sai alle kahdella eurolla paketti. Legoja ajattelin mennä hakemaan lelukaupan -50% päivänä, toivon mukaan se tänäkin vuonna järjestetään.

Mulla on kans iso osa joululahjoista hankittuna! :) Yhden myyjän kanssa juttelin, kun ale ostoksilla kävin, että joulun alla ne hinnat on paljon korkeampia. Itse en halua sinne jättää, että saan nauttia siitä joulun tunnelmasta, enkä stressaantua siitä. On niin ihanaa aikaa! Ne lahjat, mitkä on hankkimatta, niin tiedän tarkalleen, että mitä hankin! :)

[QUOTE="vieras";26998571]Mulla on monta joululahjaa jo odottamassa, alennusmyynneistä ostettuja. Kuka hullu joulun alle ne jättää ja maksaa tuplahinnan.[/QUOTE]

Mun mielestä osa joulua on se joululahjojen ostelu :D Ihan sama mitä maksaa, ei niitä lahjoja sen takia anneta...

Hyvä että olet ajoissa liikkeellä, mutta pistän paremmaksi :) Ostin kaikki joululahjat jo tammikuun aleista kuten olen tehnyt viimeiset 10 vuotta... Mun jouluun kuuluu muu kuin stressiostelu.

Tänä vuonna merkkaan fiksuna heti ylös, kun kekkaan jonkun lahjan. Ei tarvitse sitten joulukuussa pähkäillä, että mitä sitä nyt pitikään ostaa ja mitä se anoppi sanoikaan silloin kesäkuussa haluavansa. Teksi kyllä mieli jo ryhtyä ostopuuhiin, mutta neljän kuukauden varastonti ei oikein nappaa.

Yhteistyössä