ostettiin punanen sohva minkäväriset sisustus tyynyt??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inkeri

Vieras
2 eri väriä mitkä sopisivat??

ostettiin uusi punainen (tummanpunainen) sohva ja nyt elämäni ensimmäistä kertaa mietin värejä mutta kun en osaa oikein yhdistellä

lempivärejäni

ruskea,turkoosi,valkoinen

ja ok värejä myös musta,harmaa,lime

sanokaapa te mitkä 2 väriä sopivat punaisen kanssa

Laittaisin punasen kanssa ehdottomasti vihreää(lime), kiva kontrasti ku ovat vastavärit!! ja siihen kaveriksi joku neutraali eli musta, harmaa tai valkonen riippuen huoneen muusta värimaailmasta!

eikä tuli muuten nyt niin paljon jo hyviä väri vaihtoja että mites mä nyt näistä päätän.

meidän olohuoneessa ei ole kuin sohvat/ sohvapöytä niin ja telkku ym matossa on pinkkiä/ punaista se seinä johon sohva tulee on valkoinen ja se seinä jossa on pelkkä tv + taso on punainen verhot vielä tällähetkellä vako/ruskea kuvioiset mutta ne luultavasti vaihtuvat tässä kun löytyy vaan jostain mieluiset

ja joku ehdotti oranssia se on kanssa kiva väri.

Alkuperäinen kirjoittaja Lavruska:
Jos se pinkki siinä matossa jää sinne nii siinä tapauksessa laittaisin pinkkejä tyynyjä ja ruskeita, sopisivat olemassa oleviin väreihin!!

no näillä näkymin kyllä jää matto.
pinkissäkään ei mitään vikaa. olen yksiä vaaleenpunasia tai viininpunasia verhoja kattonut eli pinkissä/vaaleanpunaisessa ei mitään vikaa kuulu mun lempiväreihin

mutta oon niin onneton sisustuja ja nyt kevään kunniaks koitan vähän saada jotakin järjestystä ja se nyt alko olohuoneesta.

meidän makuhuone on myöskin kun tilkkutäkki eli ehkä se seuraavaksi
mikä olis kiva väri makuuhuoneeseen tällähetkellä siellä on
valkoinen tv taso,musta sänky, vaaleanpunaiset voilee verhot,siniset matot (huokaus) seinä valkoinen mutta siihen maalattu tumman/vaaleanruskeella sellanen kuvio

Meillä on punaiset sohvat mulla on ruskeat tyynyt, koska arkkupöytä ja hyllykkö ruskeita ja matossa ruskeaa. Kesäksi mietin jotain muuta väriä, kunhan saan jotkut kivat verhot ensin hommattua.

nyt kun mietin niin ehkä mä tyytyn sitten väreihin ruskea ja vaaleanpunainen ( meillä olohuoneen pöytä + tv taso tumman ruskeita
toisin turkoosi ois ollut ihana myöskin mutta kun olohuone ei sisdällä yhtään turkoosia niin se pitää nyt unohtaa =(

mitäs mieltä tosta mun seuraavasta brojektista eli makuuhuone mikä olis sinne kiva väri? tohon yhteen vähän laitoin mitä sieltä löytyy ( kaikki eri väriä)

Yhteistyössä