ostettiin eilen ekan kerran reimaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Minä en ikimaailmassa maksaisi lasten haalarista/ulkoilupuvusta noin paljon, nopeasti jää pieneksi ja käyttöaika kovin lyhyt :/ hyvät varmaan ovat sitä en kiistä, mutta hinta :x
en laittaisi minäkään. eivät ole sen kummemmat kuin halvemmatkaan, jos jo viiden käyttökerran jälkeen on käytön jälkia

Minä en ikimaailmassa maksaisi lasten haalarista/ulkoilupuvusta noin paljon, nopeasti jää pieneksi ja käyttöaika kovin lyhyt :/ hyvät varmaan ovat sitä en kiistä, mutta hinta :x

No siitä hinnasta saa yli puolet takaisin kun myy pieneksi jäneen puvun eteenpäin joten ei se kovin kalliiksi tule loppujen lopuksi. Paitsi jos sattuu hajoamaan niin sitten varmaan siitä ei saa käytettynä paljoakaan, mutta mun lapset ei ainakaan ole vielä yhtäkään haalaria hajoittaneet.

Mä olen Reimasta todennut sen, että kun on molemmat pojat olleet sellaisia pulleita maitopoikia pieninä, niin Reiman vauva- ja taaperohaalareissa on ollut meille pahan malliset hupuntarrat ja kiinnitykset leuan alla. Huppuja ei ole voinut pitää kiinni, kun leukaläskeissä oli heti nirhaumat :D

Sitten vähän isompina ne Reiman Peuharit on kyllä olleet käytössä, malli on jo sellainen ns. isojen poikien haalarimalli.

Mun mielestä tuo on ihana haalari.
Meidän lapsilla on ollut Reimateciä, muitakin haalareita toki, mutta eniten Reimaa.
Vauvaiässä ei sellaisia ostettu, mutta esim. viime talven lapset kulki 86- ja 104-senttisissä Reimatecin haalareissa, jotka oli hieman reilut mutta ei missään nimessä liian isot. Ja ne mahtuu tämänkin talven: isommalle menee koko talven, ja pienemmällekin vähintään jouluun saakka, sitten voikin jo ostaa alesta uuden. Eli ei niiden käyttöikä kovin lyhyt ole :whistle: . Pienemmän haalarissa on polvissa hieman kulumaa, koska konttasi haalari päällään viime talvena (oppi kävelemään vasta huhtikuussa) mutta isomman puku on kuin uusi, ei näy mitään käytön jälkeä, vaikka se oli päivittäin käytössä pihassa ja päiväkodissa. Laatu kestää!

Samaa mieltä. Meille kelpaa myös halvemmat, eikä välttis ole yhtään sen huonompia. Olishan se kivat ostaa tuollaiset, mutta johan kahteen pukuun menis puolet vuokrasta. :|

Yhteistyössä