Ostetaanko kirpparilta vielä toppatamineita ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kamat pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kamat pois

Vieras
Kirppupöytää suunnittelen...
Mulla on paljon talviasuja yhden talven yhdellä lapsella olleita; siistejä, ehjiä tietenkin.
Vieläkö niitä kannattaa kirpulla kaupitella-vai oliko jo "menneen talven lumia" ?
Meillä päin kirppis on aika kallis; viikomaksu 32 plus 5% myynnistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpa kallis kirppis. Mä ostaisin kyllä kohtuuhintaisia toppakamppeita ensi vuodeksi (seuraavaksikin) kakkoskamppeiksi. Mut meillä hyvin säilytystilaa...

Joo, kallis on !
Minäkin ostan mielelläni kirppikseltä kakkoskamppeet. nyt olis kyllä fiksuja asuja Lassieta, Reimaa ja Remua...eikä hinnat ( mielestäni ) hirvitä. Reiman haalarista aattelin kyllä pyytää 18 ( maksoin 90 ) Onko liikaa ?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onpa kallis kirppis. Mä ostaisin kyllä kohtuuhintaisia toppakamppeita ensi vuodeksi (seuraavaksikin) kakkoskamppeiksi. Mut meillä hyvin säilytystilaa...

Joo, kallis on !
Minäkin ostan mielelläni kirppikseltä kakkoskamppeet. nyt olis kyllä fiksuja asuja Lassieta, Reimaa ja Remua...eikä hinnat ( mielestäni ) hirvitä. Reiman haalarista aattelin kyllä pyytää 18 ( maksoin 90 ) Onko liikaa ?

Mä olen pitänyt itselläni kipurajana 15 euroa. Aika paljon käyn kirppareilla, joten aina muuten jotain tarttuisi mukaan. Tuollakin hinnalla hyvää tavaraa osuujoskus kohdalle. Jos on ihan uutta vastaavassa kunnossa, voisin ajatella maksavani 20 - 25 euroa, mutta leikki-ikäisile harvoin noin hyväkuntoista kirppiskamaa löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo, kallis on !

Mä olen pitänyt itselläni kipurajana 15 euroa. Aika paljon käyn kirppareilla, joten aina muuten jotain tarttuisi mukaan. Tuollakin hinnalla hyvää tavaraa osuujoskus kohdalle. Jos on ihan uutta vastaavassa kunnossa, voisin ajatella maksavani 20 - 25 euroa, mutta leikki-ikäisile harvoin noin hyväkuntoista kirppiskamaa löytyy.
Kiitos vastauksesta ! Itselläni kans kipuraja tuo 15. Tosi vähän on poika haalaria pitänyt, joten voisinhan yrittää vaikka 17 ja laskea hintaa..
Arvokas vastaus oli, kiva.

Mä oon myynyt kyllä reimatecit 15eurolla vain jos niissä on ollut tahroja. 35-40e ei oo paha pyynti priimasta.

Kyllä niistä kivoista ja erityisesti näteistä malleista ollaan valmiita maksamaan, ja mun hinnat on vielä sellaisia "minimieffortti" myyntejä, en yritä edes huippuhintaa. Itse myyn vasta toppakauden alussa topat.

Mä ostin kans eilen tytölle ens talveks toppapuvun. Ja paljon oli talvivaatetarjontaa. Kunhan hinnat on kohdallaan, voi ostaa jemmaan, vaikka ensi talven koko ei vielä ihan satavarmaks selvillä olekaan...

Mun ainakin pitää kohta ostaa kirpusta toppavaatteita lapsille. Vaikka ostin syksyllä hyvällä kasvunvaralla puvut niin keskimmäisen puku alkaa olla pieni ja kuopuksen varapuku ihan rikki.